Yang DiSaYAngi

Rabu, 24 Ogos 2011

Muka macam retis...kakakkakak


hari ni...aku rasa macam nak buat entry pasai semalam..
rentetan dari ENTRY ANAK AMY SEARCH
ni...aku dapat la banyak komen2 standard kan...tapi ada 1 komen ni wat aku gelak giler gaban besar...
sampai bebudak opis aku kata...
"ko kenapa...dah macam SULAWATI"...
sape sulawati tu..kikikiki??????
sulawati ada akak kat opis aku yg otak dier tak brape la sihat sangat..asik gelak sensorang..pastu sebok la kaco org sana sini...dah la duduk 1 unit aku...

ok balik kepada citer tadi...
korang nak tau ape komennyer...
EB boleh kata muka aku macam ..NABILA ANAK AMY SEARCH.
mmg aku bantai gelak la...muka aku ni mana cun mana pon...tak da langsung muka artis..kikikiki...
aku pon citer ngan member sebelah aku..pon ada gak yang menyebok gak kengkawan aku nak dengar gak...mmg bantai gelak la kengkawan aku ni..kakakkakakka....

to EB : eb kawan kamu ni...tak da langsung macam muka nabila tu..kikiki...dier lagi cun...sue cun untuk en asbeen..kikikiki...apepun TQ...

kengkawan aku terus bahan aku ngan nama NABILA HUDA..

pagi ni aku ada bagi gambar ni...
untuk ape gambar ni...SUB@BOS BESAR opis aku nak bersara dah...so unit besar aku ni nak buat scrap book untuk bos aku tu...so dorang nak la gambar semua org yang best2...tak yah formal sangat...
aku pon kasi gambar ni..dah kengkawan aku semua gambar vogue2 gitu...aku pon nak gak..kikikiki...

aku tunjuk kat kawan aku...dier leh kata...

"giler arrr wei...NABILA HUDA masuk scrap book..."
mmg sengal kan...mmg nak kena belasah kawan aku ni...kakakkakak

7 ulasan:

eima berkata...

mula la tu ... prasan la tuh ...ceh ....muahahahahahaha

AYuNG berkata...

cantekkk gamba..:)

Nana berkata...

hehehe nabila tu masa skolah kan dia jongang sket
tu dia pakai braces dah ok dah gigi dia

Anum berkata...

hehehehheh

IntaNBerliaN berkata...

sue.. jom join.. hadiah fav sue.. hihii

http://intanberliangacontest.blogspot.com/2011/08/ummi-1st-lucky-draw.html

aanie berkata...

hehe..tumpang glamer retis apa salahnya....

Tanpa Nama berkata...

mmg x de ghupe pon... hahaha...