Yang DiSaYAngi

Selasa, 2 Ogos 2011

Pemenang GA Like N Win adalah...jeng...jeng...jeng.....

hari pepagi opis aku sunyi sepi je...memasing lemau...adoi..pepagi pon lemau ke...aku ni yang ulser pon boleh la tahan....so berbalik pada tajuk asal....aku akan umumkan 

pemenangnyer adalah....





Tahniah pada mereka....
tapi sempena bulan ramadhan yang mulia...aku pun berbesar hati kat tambah lagi dua....meh kiter skodeng sape yang kena....






tahniah kepada mereka....
Yang tak berjaya...takpe ye..insyallah ada rezeki lebey..aku akan buat lagi ye...
mekasih sangat2 pada korang sebab nak gak LIKE muka aku yang tak seberapa ni kan....
jasa korang sangat la di hargai...


p/s : kepada yang menang..tahniah...sila hantar detail korang selewat-lewatnyer rabu ni...03 ogos 2011
n hantar detail korang ke suraya1510@gmail.com

9 ulasan:

AYuNG berkata...

alhamdulillah, bertuah..hehe
sat lg ayung email naaa....:)

Nana berkata...

heee
dah email tau

aanie berkata...

dah emel dah....eh, x menang, xleh emel..hehe...saje nyakat...
tahniah semua pemenang....:)

Annis Wina berkata...

saya dah send email .

pity2girl97@gmail.com

vanillagirls berkata...

tahniah pemenang ;)

shidasyakirin berkata...

yeahhh ada rezeki kat sini..
Thanks bgtau me..
details dah email ye.

umiliza989 berkata...

tahniah kepada pemenang ye....

Lelord berkata...

tahniah semua

Myra Jay berkata...

Tahniah!! Tahniah!! :)