Yang DiSaYAngi

Selasa, 16 Ogos 2011

Sakit Leher Bagai ROBOT


pagi tadi aku datang opis...sihat walafiat je aku ni...tp agak ngantok la...
alih2 tetibe je leher mengerang kesakitan pulak...adoiii...mmg terasa sakitnyer...ni adalah 1st time aku sakit leher ni...rupanyer sakit leher sampai tarik tulang belakang aku ni...rupanyer jugak...sakit leher ni tarik ke kepala...sampai sakit kepala aku..alamak....
dah macam ROBOT dah aku ni..nak toleh kanan kiri pon lambat2 je...
tegak je leher aku ni....


gagah jugak la aku g alamanda nak booking tempat tok berbuka...
tahun ni 1st time aku N en asbeen buka pose kat luar...suke sangat2....
hampir 16 hari berpuasa...asik masak ganti2 je ngan en asbeen...so arini teringin nak makan luar pulak..

5 ulasan:

Anum berkata...

ye la sekali-sekala kena makan luar kan

eB ezrin berkata...

seseklai mkn luar best gak kan? happy berbuka :)

eima berkata...

mkn pe sampai kena tempah ni ...

mama tisya berkata...

kena urut slow2

aanie berkata...

nanti kena tepuk2 bantal...takut salah bantal...hehe, bestnya buka kat luar...