Yang DiSaYAngi

Isnin, 22 Ogos 2011

Syawal Back to Taska



hari ni...22.08.2011...syawal sudah aku hantar ke TASKA semula...
cikgu dier terkezuut je tengok syawal dah datang taska balik...

kerisauan aku mula melanda bila mula letakkan syawal di tempat tido dier...mamai2 lagi itu anak...
tapi aku cakap ngan dier..aku ada ngan dier...
tido balik..tetibe dengar pulak sore ADAM, sepupu dier menjerit...terus terbeliak mata dier..mencari adam....alih2 adam tengah tengok TV...kartun citer dibo N the gift dragon...
aku pon bawa la syawal g sana...tengok sekejap ngan adam..menangis balik..alih aku kasi kat cikgu dier...aku blah...tetibe syawal diam...tengok TV...

tapi pagi tadi aku pesan ngan cikgu dier...yang aku akan datang balik pukul 9, 10am...nak kasi syawal gas....


p/s : doakanlah syawal ok di taska...ammminnn...semoga ALLAH mendengar sore hati aku ni...

2 ulasan:

eima berkata...

ko bg gas ke puff ??
inhaler merah tu ke ??

syawalsimpsons berkata...

syawal pakai biru N yang oren tu...mmm...gas N puff lain erk..kikikiki...biasa arrr baru nak mula...