Yang DiSaYAngi

Selasa, 16 Ogos 2011

Syawal Sudah Back To Normal, tapi kena hantar TASKA jugak



hari ni 16.08.2011...aku agak letih sikit...sebab syawal sudah BACK TO NORMAL....
sebab ape aku cakap macam tu...

aku balik semalam syawal tak mo pon sambut aku N en asbeen balik keje...selaloo dier sangat la suke sambut kami...tp melepet je ngan maktok dier...aku ajak jalan masuk bilik pon x mo...malas je...nak berdukung...aku malas layan...akhirnyer jalan jugak...

berbuka pose semalam aku N en asbeen hanya makan mee sup N murtabak...
(en asbeen masak mee sup K...sedap..kalah aku punyer..tp teteap nak makan masakan aku..kikikiki)
alhamdulillah...syawal makan banyak, makansendiri ok...walaupun tumpah2..makan banyak...pastu terus main ngan en asbeen N aku...sampai la pukul 11.30pm...

dah ngantok...tido sampai ke pagi...sejak2 sakit lena benar dier tido sekarang ni....

ALHAMDULILLAH syawal dah ok...tp kn tingkatkan berat dier balik la...semalam tgk BMI pon turun teruk...dari garisan Putih ke merah....

syawal insyallah lepas raya ni nak tak nak aku kena hantar syawal ke taska jugak...sebab mak aku akan tak da die rumah start balik KG.ngan aku N my sis sampai la 20.09.2011...dier baru balik sini....
harap2 syawal ok la lepas hantar sana....




p/s: mekasih pada kengkawan ngan wish N doakan syawal cepat sembuh...

1 ulasan:

eima berkata...

alhamdulillah die dah ok .. ko kena jg syawal betui2 la ..kena pantang byk mende tkt nanti attack lagi asthma die ..dah susah nk naik bdn pastu sakit lagi...kesian ...