Yang DiSaYAngi

Selasa, 13 September 2011

Dua Minggu yang sangat BZ

dua minggu ni aku bukannyer BZ ngan kerja aku pon...BZ ngan menjadi tukang macam2 untuk majlis yang berlangsung 3 majlis serentak sepanjang dua minggu ni...mana taknyer..
dengan majlis..

-sambutan hari raya opis aku
-perkhimpunan bulanan opis aku
-majlis persaraan boss besar aku ni..

dah la tu siap kena buat persembahan...adoi...dengan training bagai...aku la yang kena buat video untuk SUB aku ni..aku la tukang memanjat bagai...tukang sana sini...
esok pakai cun2 pas abis persembahan..aku pulak dah macam penanggah...kena jaga makanan untuk tetamu...

bila la keje atas meja tu akan ku sentuh..kalo dah sebok ngan semua benda alah ni je...

4 ulasan:

aanie berkata...

alahai, makin kurus la sue nanti....

MrS. F!zA berkata...

bz nya sue ni tau..kita ni duduk je..mna tk lebar..

MARIA LIZA berkata...

apa nak buat..dah kerja terpakse la kurelakan jua..

eB ezrin berkata...

eB sebok sgt2.. alahan lagi.. hu3