Yang DiSaYAngi

Rabu, 14 September 2011

HARI YANG MENGGEMBIRAKAN...TAPI HATIKU SEDIH..


memang hari ini hari yang menggembirakan sebab ada majlis makan2..tp sedih jugak...boss besaq aku dah nak bersara esok...

tapi yang menyedihkan hati aku ni entah la..
memang la aku ni jenis havoc sikit...nak buat bagaimana....dah aku macam tu...nak tak nak kena la terima aku begitu....aktif tak egat...aku tak mengesah sangat pon kalo org mengata mengutuk aku depan2...bagi aku, aku tau itu hanyala sekadar gurauan...

tapi kalo korang gurauan berlebihan pada diri korang..agak melampau tak???????
aku pon ada hati...mmg tak di nafikan muka aku akan la sentiasa berada di mana-mana lensa kamera org...tapi bila aku lalu je...mula kata..."NAK SELIT LA TU"
walau kawan...sedey jugak...
last aku kata..."AKU SEDAR DIRI INI TAK LA CANTIK CUN MACAM KORANG SEBOK2 NAK AMIK GAMBAR ORG YG LAGI CUN PON..."

pastu disambutnyer..."TAU TAK PE..."
tapi bile aku pasif..mula la pulak bertanya-tanya nape aku macam tu...pon payah...
agak pedih gak...aku pon sedar mana la cantik mana pon aku ni...bibir tebal...muka lengge..seb baik la en asbeen je la yang nak kat aku...tu pun aku yang ngorat dier...kakakkakakakak

tapi jgn la keterlaluan sangat...aku pon ada hati...tapi apa daya...kawan aku diamkan...
bila aku lalu je..yang mana pegang kamera besaq...DSLR...dan2 la sorok2...mmmm.
korang kawanku ni..PK2 la camne la perasaanku ketika ini...








p/s :kengkawan blogger mekasih nak jugak baca luahan hati aku...korang je la yg sudi nak baca luahan aku ni...

13 ulasan:

MARIA LIZA berkata...

Takpe ler Sue just think positive yg mereka2 itu hanya bergurau..walaupun gurau stok sentap & makan dalam...

mama tisya berkata...

ada gk yg camgtu smp sorok2 camera ek...sbr je la

Cute MuM berkata...

sedihnya baca..
biasalah tue sue..
bila ada ofismate, macam2 ragam..
bila takder ofismate macam uyun pon bosan gak..
sabarlah yer..
uyun dulu pon ngorat aima dulu..
hahaha..

AyuArjuna BiGoshh berkata...

hmmmm banyak bersabar ya...owang rambut nampak jer itam tapi hati lain2...

syawalsimpsons berkata...

maria : TQ maria...sue pon PK positif...bab dorang mmg kawan gelak2 sue...agak susah la sue nak memasam muka kat opis..melainkan ada masalah...

syawalsimpsons berkata...

mama tisya : kikkiki...nak buat macam mana..kena la terima..

syawalsimpsons berkata...

cute mum : mmm...TQ uyun...susah kan..ada opismate susah...x da pon susah kan..mmmm...

syawalsimpsons berkata...

ayuarjuna : sedih je...TQ...mmg pon rambut sama hitam...hati tuhan je la yang tau..bersih atau sebaliknyer

IntaNBerliaN berkata...

laa blh pulak org ckp camgitu yer..

buat xtau je.. nanti dilayan buat skt ati lak..

Mama Zharfan berkata...

memang ada manusia yg sikapnya mcm tu...i senang ajer--pilih kwn yg sama kepala, memang enjoy :)

eB ezrin berkata...

uit... aper kes kwn sue tuh... mulot cam longkang... rileks sue... bagi eB, sumer org lawo.. cumer terpulang pd org tuh camner nk serlahkan kelawoannyer... eb tgk sue lawo... drg nk srk cam drg lantak.. jom enterprem dlm lensa eB.. eB suker sgt2 :)

ps: balas jerk.. org g2 kena bidas skit baru tau nk diam.. :)

eima berkata...

abaikan je diorg tu ...
jd je diri sendri...

trak pun ko jd cam aku ni haaaa...
wat tatau je...
buat hal aku...sebuk hal BFF aku je..
tak campur org...muka slalu tak dak prasaan... garang lite² mostly takut ngan aku...muahahaha

so takdak sape brani kaco aku..

aizatyahya berkata...

oitssssssss.. sejak ble ko neyh pandai bersentap-sentapan neyh.. hahahaha.. kelako siyot.. dah x mcm sue yg aku kenal plak.. ko neyh ilek la.. tue pon nak terasa lebey2 palk.. perangai manusia bknnyer sama sumer.. wat dek jer.. hehehe.. btw ko jgn nk suka2 kutuk aku dlm blog ko k.. aku bukak tetiap arie blog ko.. hahahahaha.. rindula kat korg sumer wei!!! kat ko?? ermmmm.. rindu gakla sket2 ngan perangai sengal ko tue.. hahaha.. dah2.. x payah nak sentap2.. yg penting kita ENJOY!!!