Yang DiSaYAngi

Selasa, 27 September 2011

Lakiku TERCEKIK TULANG...alamak

tengah sedap2 aku makan kek batik kawan aku buat ni...
tetibe aku dapat mesej..dari en asbeen

"sayang..saya g Klinik..."
aku terkejut ape hal la pulak...aku terus call

aku : nape abg g klinik??????
en asbeen : sebab semalam la..
aku : pasai ape..lupa
en asbeen : saya TERCEKIK TULANGIKAN..



aku : alamak...egatkan yang semalam tu dah keluar dah...
en asbeen : belom tersekat lagi...tak sakit pon, tp tak selesa la...
aku : abis nnt aku g kaunter nak cakap pe..."doc saya TERCEKIK TULANG IKAN" kikikiki
en asbeen : awak ni main2 kan...

aku gelak je...terus aku teregat pasai malam tadi aku minta en asbeen buat susu untuk syawal..boleh pulak dier bising...

"ala awak ni...saya tercekik tulang la ni...busuk la.."
alamak dier malas la pulak terus aku cakap...

"eeeiii....abg ni...dah la g tido ngan tulang abg tu...busuk..."


p/s : minta2 la lakii aku yang kecik molek ni sihat...kang tercekik tulang tak keluar...di cekiknyer aku...kikikikikik

9 ulasan:

Anum berkata...

insyaallah x de pe2

eima berkata...

ahaha klu sakit tu aku risau gak kot kena operate ke hape ..klu die kate tak sakit tak dak pe la

MARIA LIZA berkata...

Ikan apa yg laki Sua makan sampai tercekik tulang??? Apa kes??? Syawal makan ikan pun tak tercekik..Lain kali mkn jgn ckp..Mulakan dgn bismillah

eB ezrin berkata...

uish leh menanah tau. hu3...

aanie berkata...

ayah aanie pandai jampi buat keluar tulang ikan..tp dulu la...skrg abah sakit...x pasti dia ingat lagi tak ayat tu..huhu...

IntaNBerliaN berkata...

InsyaAllah takda pe2..

Ayat sue dekat P/S tu buat saya tergelak.. mesti sue ni klakar orgnyakan.. hihii

nak kenai sue lagilah.. hehheh

MrS. F!zA berkata...

mak aih ngeri lak..nape mkn ngan tulang sekali??hihihi len kali asingkan betul2.. :p

Cute MuM berkata...

sian akob..
tahniah sue..
dah glemer sekarang..
jadi cover TLF lagi...
http://mamaaerish.blogspot.com/2011/09/wordless-wednesday_28.html

:)

Cute MuM berkata...

sian akob..
tahniah sue..
dah glemer sekarang..
jadi cover TLF lagi...
http://mamaaerish.blogspot.com/2011/09/wordless-wednesday_28.html

:)