Yang DiSaYAngi

Isnin, 12 September 2011

Majlis RAYA BPSM opis aku -entry Gambar part 2

tadi aku dah sebok la bercerita pasai majlis raya-entry bergambar

pasni aku nak citer aktiviti sepanjang majlis berlangsung...


nampak ramai umat manusia dalam majlis ni..makan free+posing+pakai baju cantik2 
sape tak mo kan....siap ada tema lagi majlis ni...
Tema : Baju Raya...


tadi aku pose ngan satay bersama "GENG SAYOR...SAYOR..."
dah macam KL ganster ni..kikikiki

ni pulak PAUS N PIRANNA...
kikkiki...nape lak aku cakap camtu..yela...dorang gelarkan aku piranna sebab kuat makan,...aku pun wat gelaran paus...sebab time tu dier preggy..kkikikiki
di tambah pulak yang tengah tu GAJAH..kikikikiki..
tu mak dier yang kasi..kikikikiki....

ni semua orang kuat untuk majlis ni...
kalo nak harap yang lain..alamat...tak siap la gerai cawangan aku ni...mmmm...
semua tau...mmmmm...malas nak cakap...benda dah jadi...

siap ada HAPPY MEAL lagi..tapi bukan untuk kami yang bertungkus lumus ni...ni untuk kanak taska ayu manja ni..mmmm...tp ada lebih dua, aku rembat la satu...time tu jugak makan...kenala dapat upah...aku yang order  N amik..kikikikki

sepanjang majlis berlangsung...macam2 acara yang diselitkan...antaranyer...
-cabutan bertuah...(mmg aku tak dapat....bukan bertuah pun diri ini...sudah sedia maklum)
-acara songkok paling tinggi (hadiah hamper besaq)
-acara brooch paling panjang (hadiah hamper)tahu diri ini brooch panjang time tu pakai...tapi malas...tau kalah gak...kikikkiik...mak tak mo glamor..kkikikikk
-acara baju paling glamor (hadiah hamper)

besaqnyer hadiah...dapat gak hadiah wakil unit aku...kikikiki...
tapi bukan aku la yang menangnyer...dah 1 pon aku tak masuk...
ni haaa....
 
 bos aku yang menang....baju paling glamor...elok pulak dier sorang je la kumbang yang terpilih....yang lain semua bunganyer saja...kikik...dier menang hasil dari sorakkan...
sape lagi kalo tak aku yang sorak kuat2....siap ada macam bunyi dah ni...
kengkawan aku la...anak buah dier gak...
aku siap jerit...."BAJU SESUMPAH...BAJU SESUMPAH..."
tapi serius baju dier mmg cantik...mmg semua pandang
Naik malu dier sampai nak amik hadiah pon menyorok belakang screen protecter..kikkiki...


sempat aku N kawan aku ni bergambar dengan pemenang...bukan senang ni...paling glam gitu nokk...kikikiki...boss sorang ni mmg sengal2 sikit...tp dier mmg boss yang best...best je kalau berburak ngan dier....org nogori mmg ramah...tak gitu MEK-CHU...kikikikkikki...

aku siap jumpe ALLY ISKANDAR tau...
betoi...ni dia...

hahahhahahah...perasan kawan aku ni diri itu ALLY ISKANDAR...
siap dier cakap ngan aku..
"sue gambar ngan ALLY erk.."
kakakakkakakak...perasan sungguh anas ni...

acara last....mesti abisnyer majlis tu..kakakakkakak

 ni la unit aku...beberapa je...ni je yang bertungkus lumus..yang lain...harap...nampak muka pagi je...pastu mengemas...kasi la muka yang tak berapa nak cun macam aku ni...kakakkakaka

 gedik jugak aku ni dekat ngan SUB aku ni..tapi tak leh kalah ngan yang baju biru tu..lagi hahahahahha....
 sessi mengundurkan diri
 ramai peminat boss besar aku ni...
haaa...ni la CIK ZAIDAH BINTI MOHAMAD JAMAN...
boss besaq aku...

sikit je lagi...pasni sessi mengemas pulak...

7 ulasan:

Cute MuM berkata...

syoknya ada majlis camnie..
uyun dok sorang-sorang jer kat ofis..
menumpang ofis aima jer..
huhu

shidasyakirin berkata...

meriahnye.. setiap unit kena set up booth ker?
anyway.. hadiah GA tu dah sampai..cute sangat..suka2..Thanks ye.

AYuNG berkata...

bpsm kpm ker nih??
cik zaidah tuh cam kenai jer....:)

mama tisya berkata...

meriah...mmg best

Nana berkata...

ala sue jumaat ni ada open house la..memang xde kat umah

eB ezrin berkata...

wahhhhh kaisk jeles eB la hu3

MrS. F!zA berkata...

cantik color tudung sue..