Yang DiSaYAngi

Rabu, 21 September 2011

Penangan Strawberry punyer pasai..

last week aku menjelajah umah org memalam buta nak datang raya...
"tok...tok...suraya datang raya ni.....sila bukak p[intu ni...nak masuk..kikiki"
aku g umah FIZA
datang raya N berburak-burak ngan FAMILY FIZA
borak punyer borak...bestnyer aku dengan selamba N punyer tak tau malu..kakkaka...
(memang tu la suraya)
aku habiskan kek FIZA
1 pinggan aku sorang....sembang2 kek masuk mulut...kakakakak.
dengan teh strawberry dorang aku habiskan 1 teko...amik ko..kkakakka
punyer piranna ko ni suraya
dah balik baru segan...aku cakap ngan FIZA
sedapnyer la teh dier...
siap termimpi-mimpi..alih2 aku g carrefour semalam...terjumpe la benda alah ni...


alamak...terbalik la pulak...tengok la teh tu dengan kepala senget K...macam aku...
punya la windu kat teh FIZA
punyer pasai...asik memuji je aku ni tak abis2 dari minum sampai keluar dari rumah FIZA 
kakkakakak

siap aku tanya kat en asbeen 
aku : abang...nak tak teh..(tengah2 malam tanya...sengal..)
en asbeen : boleh jugak...(mentang2 ko ngah ralit ngan komputer N laptop..terus kata ok...

nampak siap buat untuk dua...aku punyer sekali..takkan laki aku je..kiikikkiki
siap ada makanan lagi...

kek yang dah lama giler aku beli..tak penah potong N keluarkan dari peti ais..
aku amik dapur tart jem...dah tinggal sikit...aku yang abiskan...
alih2 mak aku tanya mana pegi tart ni..aku cakap aku makan kat dlm bilik..alih2 dier kata...

mak : padan la aku cari tak jumpe...nak gak makan kat dalam bilik...

pon mak aku nak makan dalam bilik malam2 buta macam aku jugak..kakkakaka
hahahahha...cian korang kena tengok teleng...
siap mengadap laptop...komputer terbuka...buat tak tau je...mmmm

gambar aku mmg tak da la...ngah seksi meksi...kang ada yang mata jatuh tak ke mana...kakakkaka...
sengal...tapi mana syawal...relax je...kat sini haaaa....
tengah membongkang...mmg free la kami...kalo tak memang kat mana2 je ada muka dier ni...

to FIZA 

teh strawberry mmg buat sue terigau-igau la...mmmmm

1 ulasan:

Anum berkata...

heheheh
anum pun suka teh strawberi nie