Yang DiSaYAngi

Khamis, 6 Oktober 2011

1st Time Mencekik @Nando's


Jumaat lepas...time lunch panjang...so aku N kengkawan aku yang sediakala sengal bin Selengge macam aku jugak ni...pon menjejakkan kaki ke alamanda...(ala...sekangkang kera je pon)

punyer puas dok perah otak nak makan kat mana...alih2 kawan aku ni...rupa besar ope bas pon kata nak makan kat NANDO'S...
alamak...aku dah la tak penah makan kat sana...tp hati nak mencuba jugak..ye la..asik dok sebok dengar org dok cakap sedap..aku pun nak menerai...tak jakon sangat tak penah makan...at least kalo org tanya...

"ko penah makan nando's...cakap la penah..kikkiki

1st ini yang aku snap...cun pulak tu...ngah sebok aku snap benda alah ni...mari si waiter ni...
punyer la jakon giler aku nak makan kat situ...haram 1 aper pon aku tak tau..alahai...camno ni...kalo ada gambar tak da la aku biol sangat kat situ...aku pon ikut je la ape yg kawan aku pesan...




haaa...yang atas tu bukan aku punyer...yang 2 flagg ni rrr aku punyer..kikikik..tamak kan sampai 2 flag...sedap jugak...tapi tak da la aku makan selaloo kat sini kot...alamat laki aku pon tak kenai aku ni..kkkkikikikk

8 ulasan:

AYuNG berkata...

ayung lom penah lagi makan kat nandos nih...hehe~~cian kan..

Anum berkata...

sedap kan
kegemaran anum tue

Nana berkata...

penah try sekali je makan kt sini hehe
tlebehe sos jadik masammm

aanie berkata...

apasal gambar x rotate ni?? hehe...
suka gak mkn nando's ni...tp setahun sekali je la kot...mahal...hehe..

aNiM berkata...

huhu.
dah lupa rasa makan nando's dah.
lama gile tak makan. zaman dolu-dolu masa study makan kat melaka sebab kat segamat takde. nanti kami datang sana mak lang jangan segan-segan belanja nando's yek.kahkahkah

IntaNBerliaN berkata...

xpnah mkn pun lg.. tgk org mkn prnahlah.. hihii

eima berkata...

aku tak penah mkn ngan masuk ...huhu kesian kan aku ...hahahha

eB ezrin berkata...

aduh, eB poser.. hu3... sdpnyer sue...
ps: cantek header :)