Yang DiSaYAngi

Isnin, 24 Oktober 2011

AKHIRNyer ku temu mu jua...

citer 2 minggu lepas...waktu bufday aku....15.10.2011
aku ada teringin la nak melantak 1 benda ini...
kikiki...cantik berwarna-warni gitu...

aku pon call owner nak order 1...dier pon ok...
aku pon berkobar la siap sanggup je G amik kat umah dier semata nak jumpe dier je...kikikik
alih2 dier ada area serdang..pon dah dekat ngan umah aku...ape lagi...aku pon zassss G sana...kikkiki...

sekali dier G pesta Buku da...aku x da hal la...tapi hujan...mmmmm...takpe...demi makanan itu N blogger itu...sanggup jugak....seb baik la en asbeen sanggup ikut aku...biasa la aritu bufday mom...kn la ikut...kikiki...

last2 berteka-teki jumpe jua kamu akhirnyer....
walau dekat paking..sanggup je...kata blogger...kamera mesti di bawa kemana-mana sahaja...kikiki...
nampak memasing tengok kamera masing2...1 kamera besar 1 kamera kecik...aku ajak amrul bergambo sekali...tak mo pulak...baru je nak bergambo ngan geng kongsi bufday aku ni...

jangan tak tau aku N amrul sama tarikh N bulan bufday..U...korang ado..nan ado..kikiki'
bufday aku jugak berkongsi dengan DARWISY ANAK FIZA
KIKIKIKIKI...
baru bertemu muka...kikikiki...aku N nana pon lebey kurang sama tinggi gak..kikiki...N yang best nana 
memang seorang yang freindly gitu...tak kekok pon bergosip N berburak ngan aku....aku ape lagi..dah bertemu...mmm...join la mak jemah ni....amrul amik pic aku N nana
dah gaya artis dah...wahhh...bangga je...
agak2 korang aper yang aku amik tu...ni la...
 siap amik dalam kete lagi tu...tak meyempat...susah la...syawal dari nampak..sampai tahu aku bawa menyorok..dier bising nak...agaknyer tengok warna-warni..tu yang dier...aku pon jadi tak sabar nak makan tu...ni pon waktu snap dah kurang dua...adoii....
 dalam tangan penoh...dalam mulut penoh pon sebok nak minta lagi..padahal tak abis lagi...aku pon bawa G opis lusanyer...nanti syawal amik...biadap punyer ibu...kakakkaka...aku melantak 1 hari saja sudah abis....nak lagi ni...nnt aku nak order lagi...


so kepada korang yang tak rasa lagi '
sila la rasa bagaimana kesedapannyer...aku suke tekstur kuih tu...terletak elok...tak lembut sangat sampai hancus...tak keras sangat elok je...aku suke...

kepada korang sila beli kat SINI TAU

6 ulasan:

Nana berkata...

lama tunggu en3 ni baru kuar hehe
jangan malu2 nk oder lg yea..

eB ezrin berkata...

ooo maknanyer kiter sm gaks la eh? :)

IntaNBerliaN berkata...

akhirnya impian sue termaakbul juga..hihi

mama tisya berkata...

akhinya jmpa gk ngan nana ye...laku tul semperit nana

MrS. F!zA berkata...

kita lum jmpa nana lg..hihihi

fieda berkata...

dapat jugak sue jumpe nana dan merasa kuih samperit tu...