Yang DiSaYAngi

Jumaat, 28 Oktober 2011

Boss Baru - pelbagai ragam

baru masuk entry baru...ramai yg comment...

adoi...bos ini adalah boss bawah boss lama aku dolu...
kire sekarang ni dah naik pangkat jadi boss besar..

mmg cerewet pon...nak tak nak aku kn la biasakan dengan keadaan ini...bukan aku je..kengkawan aku yang lain pon mak jemah jugak...adoi...nak gelak2 slow2...sakit rahang...menahan...

macam2 peel nyer....mmmm...

tak leh bising...
dier pun x mesra alam sangat la...
minuman air mineral ada brand sendirik...x mo sea master...mmmm...


aku ada dengar ramai yang kureng sikit ngan dier....
tapi apa kan daya...kn la terima jugak..nk tunggu bersara or bertukar lambat lagi tu...
nak bersara mungkin 2 tahun lagi...bertukar tak tau la...mmmmmm


ini bukannyer merungut...hanya sekadar meluah rasa...
kena la bersabar seadanyer...

5 ulasan:

Anum berkata...

ye la sekadar meluahkan

AYuNG berkata...

laki ker pompuan?
hehe~~

cik sapura dh naik kpm balik kot...ada jumpa dia x kat sana?

aanie berkata...

umur persaraan dah naik...kena tunggu dia umo 60 tahun la...

fieda berkata...

kalau cerewet mesti pompuan ni...

IntaNBerliaN berkata...

oo yeke.. cerewetnya... boy or girl ni sue?