Yang DiSaYAngi

Isnin, 10 Oktober 2011

Eima Sudah bersalin...TERUJANYER

ngah aku tido sedap malam sabtu tu aku dikejutkan dengan 1 mesej...yang berbunyi...

"Baby dah selamat dilahirkan pd 9.10.11 jam 2.21am di KPMC kajang"
terus terbeliak mata aku ni...biar betul...
aku terus kejot en asbeen bagitau yang http://mysweetzlife.blogspot.com/eima 
bersalin...(aku pulak yang excited lebey)

aku setiap kali jumpe eima 
mesti aku cakap ngan BB dier kuar sama tarikh ngan aku...leh potong kek sesama...yela mak BB ni dah sama tarikh ngan syawal...ape salah BB ni sama tarikh ngan aku kan..kikkkiki...

selaloo aku buat entry tak sampai 5 min mesti ada  yang komen...sape dier...eima la

mesti dier cuti 3 bulan ni tak da punyer dier komen setiap entry aku ni..kikikikiki....
seb baik la aku sempat kasi hadiah .INI
instict kuat aku ni...nnt dier cah balik aku nk tgk la BB dier...aku tanya laki ke pompuan...dier tak kasi tau...mau teka teki la tu....


p/s : seronoknyer tengok org preggy N bersalin...nak jugak ni...tak sabar

5 ulasan:

::Mamalyna:: berkata...

jiranku dah bersalin...

IntaNBerliaN berkata...

tahniah untuk eima.. wah.. seronoknya..!!

sy pun suka dgr org mgandung n bersalin... huwaaaa nak prgnant jugaklah!!!

rasa macam dah xkisah tak operate kelenjar tiroid ni pun, sbb nak mngandung.. suka tgk baby....

aanie berkata...

tahniah eima...insya-Allah, pas ni sue lak..hehe..

aNiM berkata...

wah..best.
rasa macam nak dapat anak ketiga pulak ni.kehkeh

9 oct eh?sama bday dengan abang ngah.hehe

Ijah EmoTemo berkata...

tahniah! hehe ,cantik tarikh bersalin baby tu heheh