Yang DiSaYAngi

Khamis, 13 Oktober 2011

Hari ini....Hari mengorder...order barang...

hari ini..aku sebok la mengeoder barang dari kengkawan blogger aku ni...

1st...aku order samperit kat nana
berwarna-warni..buat aku telan air liur pulak..mmmm...
aku siap call dier kasi nama penoh lagi tu..adohai...dier tak kenai nama penoh aku..nama singkat saja yang dier kenai..kikikikik...dah order mengorder...aku pon decide nak amik kat dier 15.10 ni...bufday aku je...tak sangka sama ngan laki dier amrul tu..kikikik..dah la sama ngan anak mrs.fiza si darwisy tu...
kikikkikik....
ni la kuih samperit yang aku nak melantak tu...
aku amik yang warna-warni tu...kalo amik 1 jenis.tak dapat rasa yang lain...so amik la yang pelbagai...aku order 1 dolu...bawa simpan kat opis...mau makan sendirik..kikikiki..
buruk benar perangai...hanya mrs.fiza tau aku melantak camner N en asbeen N kengkawan opis aku tau aku mencekik bagaimana...kalo tak x da la bebudak opis panggil aku piranna.....kikikik

2nd
aku order family potrait kat kak ayu
aritu aku order begini...
lepas tu aku berpuas hati dengan hasil kerja ni...aku pon order lagi...ada promotion...
 aku tunjuk kat bebudak opis aku...dari 3 set dapat la rezeki kak ayu ni ke 6 set...bebudak opis aku yang order...mmmm....dasyat...kikikiki....tadi semua sebok mencari gambar2 yang best2 dorang...

KALO SAPE NAK MELANTAK SAMPERIT PEGI LA KLIK KAT SINI TAU

KALO ADA YANG NAK ORDER FRAME POTRAIT PEGI LA KLIK SINI JUGAK TAU

5 ulasan:

MARIA LIZA berkata...

memang menarik le semperit tu...boleh order nanti..frame gambar tu tunggu beli rumah baru la...bila entah nak belinye..he..he..he..

Alycia berkata...

kt nk order la wall photo tu.. cantik la ;)

IntaNBerliaN berkata...

SERONOKNYA DIA MENGORDER YER.. HIHII

Nana berkata...

wah tq tau siap promote lg kuih semperit hehehe
tu la nye xsangka plak sama beday ngan amrul kan

mama tisya berkata...

sue 15 okt..hubby kita 16 okt..cpt update citer p spa smlm