Yang DiSaYAngi

Selasa, 11 Oktober 2011

JJCM sweetchat @ da'mines...1st time melantak.

minta maap ye kengkawan...aku punyer entry hari ini bab makan...maap ye..kikkiikik

ahad lepas en asbeen ada ajak aku kuar beli barang..pastu komputer dier la pulak buat perangai...so aku pun buat la ayat ajak en asbeen G da'mines beli antivirus untuk komputer dier...dier pon ok je la...

elok sampai sana je aku saja cakap ngan en asbeen yang aku nak makan kat sini...

tapi en asbeen nak makan tomyam...last2 en asbeen pon tapau la tomyam dier makan kat sini...yippi..aku suke3...aku ni bab makan kalo ada org bagitau sana sini best mmg aku terus JJCM...

aritu aku makan ni..\
BAKED MAC n CHESSE....
ada sekali aku cakap ngan en asbeen aku nak buat perangai...nak taruk kuah tomyam kat dlm ni...en asbeen tak kasi takut org cafe ni nampak...mencebik je la aku boleh buat..mmmm

for dessert aku sepatutnyer boleh amik ni
DURIAN PANCAKE
tapi dah tak da...dah abis...sedey je aku..mmmm...
last2 aku amik ni
TUTTI FRUITI SOY BEAN JELLY WITH STRAWBERRY
sedap jugak ni..tp kalo dapat durian pancake...mesti syiok...mmg niat hati datang makan tu nak makan durian pancake...mmmmmm

untuk minuman...aku minum ni...
HOT CHOCOLATE....mmm yummy...suke3....sebab dier tak terlalu manis...

en asbeen aku minum ni...
BRAZILIAN COFFEE

Nampak en asbeen aku makan nasi lauk tomyam bungkus..kkikikikik...
tapi senang lenang je kami makan berdua,.,menikmati gitu...
mana syawal..takkan tinggal kat umah kot...
adala...dier kat sini...
dier dok syiokk punyer tido kat dalam stroller dier...itulah akibatnyer ibu N abahnyer ajak tido siang...tak mo nak main2...amik ko...1 hari tak tido...gini la gayanyer....

4 ulasan:

Anum berkata...

terliur dah tgk blog sis nie

MrS. F!zA berkata...

sue mmg suka makan..tkpe ai paham..ekekeke

IntaNBerliaN berkata...

sedapnye sue ooiiiiiiiiiiiiiii... saja je buat org trliur nih! nak jugak2.. hihii

btw, tiket tu dah pos td... ohya, smpul surat tu koyak sikit tau tapi dah salotape.. biasalah.. si alisha ni pantang nampak surat.. hehhe

Nana berkata...

terlior tgk apa je segala yg berasaskan cheese