Yang DiSaYAngi

Jumaat, 21 Oktober 2011

JJCm@burger King

Rabu lepas aku N kengkawan opis aku kebelur sekejap N nak lunch tengahari tu tapi tak tau nak makan mana...last2 kawan aku ni makan kat sini,,

ok jugak...aku pon tak penah makan kat sini...
TAK PENAH MAKAN...BETOI KA....

SILALAH PERCAYA...BETOI TAU...
aku ni bab makan mmg laju...tapi bab mencuba kena la tanya ngan en asbeen..kalo dier tak kasi..tak leh jugak kan...en asbeen aku pun tak penah makan burger king...

punyer la jakon aku ni..nak makan pon kn tanya ngan member aku ni...
aku N opismate aku yang lain dah isytiharkan dier sebagai
PAKAR PEMAKANAN kami...kakakkakak

kakakakak...sengal kan...dier ni dah macam2 benda dah dier makan...
aritu aku 1st time MAKAN KAT NANDO'S
dier jugak jadi rujukan aku..ni makan kat burger king pon dier jugak..(takda muka lain ke haaa....)

ni makanan aku...

alamak aku lupa la nama dier..tak salah aku grill chicken mushroom kot...kikikiki


selalooo aku makan kat Mcd laju je aku habiskan..ni makan kat burger king ni lambat pulak aku habiskan...kikikikk...tp mmg sedap la...aku suke sos dier....

3 ulasan:

Anum berkata...

anum paling suka burger king

aanie berkata...

aanie tak minat burger king sb byk sayur..sama mcm subway..kekeke..tp burger dia besarrr sgt kan...

IntaNBerliaN berkata...

sy br skali g mkn sini..hihii