Yang DiSaYAngi

Khamis, 13 Oktober 2011

sudah demam ni

dalam masa 2 minggu ni aku agak demam...demam ape ni?????????

demam ni....
KOREAN DRAMA la...aper lagi...ni yang aku minat sejak dari zaman aku sekolah lagi sampai la nie...mmmm....aku mmg suke sangat tengok citer2 cam ni..adoihai...

kena2 pulak bile tengok muka macam ni...
mmg bertambah-tambah la cair aku..alamat mmg aku tak buat keje la kat umah...asik ngan benda alah ni...sampai en asbeen pon geleng2 kepala tengok aku...sanggup tu...sambil tido N BF syawal..boleh  jugak tengok ni...aku mmg kumpul la citer2 camni...(tp dlm hard disk...download..kikikiki)

 aku suke benar ni...sampai ah tak tau nak kata ape lagi...mmg demam betoi aku ni...kalo skip..mesti aku dok teregat...pastu terus bukak N tengok..mmmm..baru puas hati aku....


pompuan ni aku suke jugak tau...comey je muka dier...
dorang ni semua muka sweet2 je...mmm..sampai aku preggy dolu...komputer aku wallpaper gambar orang korea...mmmmm...kononnyer boleh terkenan muka anak aku dalam peyot camtu..alih2 yang kuar...copy N paste muka abah dier la....
muka ni...
kikikikikikikkikik

4 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

hehee dmam cite korea upenya.. ingat ke demam apa la tadi.. hihii

syawalsimpsons berkata...

eyo la ina...demam ini la..kikkikik

Anum berkata...

anum suka sangat tgk drama korea

MrS. F!zA berkata...

tp kita tgk syawal muka sue..hihihi