Yang DiSaYAngi

Jumaat, 7 Oktober 2011

Syawal vs Madu(honey)


itu adalah kerana ini....

MADU...

syawal kena amalkan benda alah ni 2X sehari...yela...dier kan batuk je..sejuk je...tapi sekarang dah tak batuk dah...tapi aku tak suke dier batuk sebab batuk dier minum susu guna botol...nanti mesti dier muntah sebab dier batuk...dier kan batuk macam org tua kan...

sebab tu kena bangunkan dier pepagi tu..kkikikikki...
sebab balik je taska main2..malam B4 tido kena bagi lagi...so malam syawal tido lena sikit....

5 ulasan:

eima berkata...

o0o ko kejutkan nk BF die ke???

wahida berkata...

madu mmg bagus utk baikkan batuk...


salam kenal...terus follow sini..

IntaNBerliaN berkata...

madu ni byk khasiat dia.. dulu sy hari2 minum air madu...

MrS. F!zA berkata...

syawal mcm darwisy jgk asal batuk je lps minum msti muntah balik..

aanie berkata...

sue, beli madu yang mana?? ingat nak beli gak..nak bg adam...
sue, bagus gak syawal muntah..blh keluarkan lendir tu..