Yang DiSaYAngi

Selasa, 29 November 2011

Aku Menang GA mamatisya@KAK AMY : mood mulut ternganga

petang jumaat tu aku saja bukak blog MAMA TISYA@KAK AMY

aku mmg suke terjah blog dier ni...
macam2 ada wooo...tetibe aku jumpe ni...

aku pun pulun tengok blog dier yang sememangnyer penuh ngan gambar makanan ni...
last skali...

teibe ada ayat ni...
dan 3 pemenang Boost Juice utk ngedate ngan aku


last2 ada...openyer....
kakkakakkakaka....
menganga aku...mmg teringin jaa lama nak jumpe KAK AMY
ni....adoi....elok pulak aku ni mana penah melantak benda alah ni..kakkakakak...
ok gak G KLCC kan...last G pon time jumpe blogger2 tu kan..
tapi kalo single rider....kompom aku sorang dari putrajaya ni...
ok gak....single2 ni kan...naik tren sorang2...teregat time zaman sekolah asrama dolu..kikikiki...




p/s : mood suke3 sinyum sampai ke telinga...TQ KAKAK

4 ulasan:

mama tisya berkata...

nanti kita ngedate ye...adiah aritu dh smp tq...

IntaNBerliaN berkata...

bestnya.. tahniah sue..

aanie berkata...

wah, tahniah...ngedate kat klcc gitu..

Nana berkata...

hah ok la klw gitu kita pass fm yg nk kasi sue tu kat amy
aritu tgk wayang lupe nk bg