Yang DiSaYAngi

Selasa, 22 November 2011

BZ + SELESEMA

Arini meja aku agak bersepah dengan kerja yang menimbun atas meja...kakakak...
baru la terasa macam ada keje...tak la aku terasa bagai makan gaji buta...kikikikiki...
dah la dengan BZ + selesema...ado..(saat menaip pon...aku bersin...bergogar opis)

aku ni berjangkit ngan syawal pon aku tak tau...kakakak...bab syawal pon ngah selesema N batuk...
tekak aku pon dah sakit..aku rasa dah merah kot tekak aku ni...nak telan air liuq po  sakit ni...adohai...

camno nak melalak ni..adohai...
confirm cikgu aku bising ni aku camni..adoi....x pela...nak buat camno kan....
genoo ni...adohai....
adohai hari jadinyer pon x lama lagi ni....



p/s " petang baru aku try BW n update ok...tu tengok jugak la...training pon sampai ke petang...

6 ulasan:

eB ezrin berkata...

eB pn x mng tgn nk siapkan web co. hu3

Alycia berkata...

ciannya.. get well soon yer ;)

Cho Zila berkata...

ala kesiannyer memang cabaran betoikan...

Anum berkata...

ciannya
makan ubat and rest

MrS. F!zA berkata...

nyah kau penyakit! hihihi

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii sianny.. kalau selsema mmg xbestkan.. yela, kdg2 tu air idung blh kua sndiri.. muahhahhah