Yang DiSaYAngi

Selasa, 15 November 2011

Celebrate Bufday En asbeen....muka ada sinyummmm

semalam aku ada citer yang bufday en asbeen jatuhnya semalam

aku tengok kat FB dier petang tu...
(al maklum la...pepagi ni FB kat opis kn block..nk tgk...kena la tunggu petang)

sadis..tunggu org wish bufday dier...kikikiki..
dier tak egat kot yang aku dah wish bufday dier pepagi lepas kes gadoh tu...kikikikiki...
(konon nak sejokkan hati dier..)

so tengah hari semalam dier call JUSCO ada hantar msj redeem voucher bufday....
so kami pun decide G malam tu gak...

elok dah redeem dapat pon RM20.00...
jadi la nyah dari tak da...
en asbeen pon kata nak beli kek guna voucher tu..kakakakka..
ok la...aku punyer bufday last month pon guna voucher tu jugak...bukan beli besar2 pon..
x da yang nak makan..selamat jugakkk syawal yafiq pon mmg tak suka makan kek...

so sampai je umah kami pon buat sessi potong kek...
nampak...dier punyer bufday dier la bukak kek nyer sendirik...kikikikki...
nampak..muka ada sinyummmmmmmm...
suke je....
kek pon tak besar mana.....cukup untuk 2, 3 orang je...jimat....

waahhh bukanmain lagi..lilin nak 5...dier egat dier baru 5 tahun kot....
 tapi hadiah aper yang aku kasi....
mmmmm....ni la sursprisenyer....
aku dah lama beli hadiah ni...3 minggu sebelom bufday en asbeen...
aku simpan kat opis...siap aku hantar kat opis dier...buat parcel tu....siap aku balut guna pembalut sampai 3X..pastu aku taruk pulak dalam sampul...mmmg macam formal...bagai urusan rasmi tu...
siap aku minta despatch kat tempat aku tolong hantar kan N guna buku kat tempat aku untuk sign....

tetibe dier tak da pulak kat tempat...last2 benda tu kengkawan opis en asbeen letak atas meja...
terkezuttt je en asbeen...
tetibe call aku

en asbeen : sayang mekasih
aku (dalam hati dah tau N mulakan lakonan anda) aper yang mekasih nyer....sengal ke aper abang...
en asbeen : ala saya tau awak yang kasi...
aku : kasi pe...
en asbeen : ni saya terima dari KPM...mesti awak yang kasi...
aku : ape benda yang saya kasi...adoi....awak dah tengok ke sape yang kasi...kasi ape...dah bukak...
en asbeen : belom bukak...tp ni dari KPM...mesti awak punyer...
aku : abang KPM tu besar...mana tau urusan rasmi dari bahagian lain kat KPM ke...
en asbeen : yeke...ok la saya tengok dolu la...

aku letak call N gelak tak hengat..kakkakakakkakak....

korang rasa hadiah aper yang aku kasi...
tengok kotak pon tau kot...

 lama je aku kumpul duit...kikikikiki....

tadddaaaa... this year aku tak kasi kad..sebab aku dah taruk note kat hadiah tu....
teruja je la en asbeen aku ni....
muka pagi tadi....segar bugar je....seronok dapat hadiah...
muka ada sinyumm,m,mmmmm...

sayang bonar la aku kat laki aku ni...mmmm...egat je aku bufday dier even kengkawan opis aku pon semua aku egat sorang2..kikikiki...dorang egat bufday aku...

haaarrrraammmmmm...hampeh...ikkikikikikikik


4 ulasan:

Anum berkata...

bestnya
adiah pun best.
hehehe

IntaNBerliaN berkata...

seronoknya dia.. hadiah best.. hihii

MrS. F!zA berkata...

perghhh hadiahhhh... best jgk bt surprise gini.. kitorg tkleh nk surprise2 lah sue..sblm beday lg dh sibuk tnya nk beli hadiah apa..hahaha

Cute MuM berkata...

wah.. dah macam model jam pula si akob tue.. hihihi..