Yang DiSaYAngi

Rabu, 2 November 2011

Esok dah mula coti...tapi paginyer ada PROGRAM...


Esok aku mula cuti....
dalam seminggu ni dua hari je aku keje....en asbeen aku lagi best....1 hari je...

alasan : sebab syawal yafiq demam campak...kikikikiki..

so program esok mau balik kluang, johor mau jumpe FIL yang ku rindui...kikikiki...
mau kasi nenek N tok wan syawal lama2 sikit ngan syawal...
sebab aritu raya tahun ni kat umah aku...so sekejap je la pon ngan syawal dorang tu...cian pulak...

tapi sebelom gerak balik esok petang...aku N en asbeen serta syawal yafiq
(kena bawak jugak..mau tinggal pada siapa dia)
akan terjah ke KL...LPPKN...
untuk settlekan hal aku ni...HAL AKU INI

so dengan kekuatan yang ada ini..insyallah selesai semuanyer...biar la kena marah pon...janji en asbeen ada kat sebelah untuk sokong aku...
bab kata en asbeen aku...buka time ni...afdal..sebab dekat ngan raya haji...kikiki...
kire korban benda alah ni la...kikikiki....

so lepas settle...PAGAR PON DI ROBOHKAN...
N...pepaham la korang ye....

lepas settle...balik rumah rehat N petang baru kedezuppp...ke kluang....


p/s : doakan perjalanan N urusan aku esok ari selamat semuanyer...amiinnnnn

1 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

oh sue raya kt kpg akob..igt sue balik penang..