Yang DiSaYAngi

Rabu, 16 November 2011

Happy Feet 2 sangat sweet N best...TQ NANA - PART 2


lepas dah selamat melantak sana sini....
aku en asbeen N syawal pon mulakan perjalanan kami ke wayang...
NANA ada bagitau aku yang wayang tu tempat lain...
aku tetibe pelik...
rupanyer...dier bukan dalam bangunan tu...rupenyer kat roof top parking...terbaeekkk tu..
en asbeen pon kata pelik....ada gak yang nak buat kat sini..
tapi aku kata dah buat pon..ape yang peliknyer...
mmg sekitarnyer penuh la dengan poster citer baru N lama,....
sebelom tu...tuan tanah mesti bergambo dolu ngan tiket free nana
ehhh salah ada lagi...
alahai selenggenyer muka aku...muka excited dapat tiket free..tayangan perdana lak tu...orang tak tengok lagi...aku dah tengok...KO ADA...????????kakkakakkka
hhaaa...ok la sikit...walaupun aku tetap lengge je muka aku...
meh kiter close up sikit tiketnyer..kalo dah boleh simpan tiket tu..aku simpan....
seb baik la tak boleh...
kikikikikiki....citer dier mmg terbaaeeekkk tu...
walaupun aku ni bengap sikit B.I aku...tapi aku kire ape...aku tengok laki aku khusyuk benar sampai anak jatuh dari seat pon dier tak sedar....
citer ni 3D..mmg kenala pakai spek 3D...tapi aku tak leh tumpu sangat citer ni..sebab syawal asik nak tarik2 spek aku...last2 aku suruh en asbeen pegang spek tu...aku tengok la berdouble2 tu....

tapi yang bestnyer syawal yafiq sangat havoc macam ibu dier gak...punyer la...asal penguin tu menari N menyanyi...dier pon terus berdiri..nak nyanyi menari jugak...tak senang duduk betoi syawal tu excited...
siap jerit2...egat orang paham kot dier nyanyi tu...

1/2 jam pertama syawal tengok menganga mulut...melopong tu..kakakkakakka....
lepas2 tu sebok la nak menari...seb baik la couple seat...luas sikit...



p/s : KEPADA NANA...tq SESANGAT KASI TIKET FREE TU...TERUJA LA MAK JEMAH NI...

6 ulasan:

Anum berkata...

best ek sis..
:)

MrS. F!zA berkata...

wah nana kasi tiket free.. msti best eh cite ni smpai akob leh tk sedar ank jatuh..hahaha

AYuNG berkata...

rejeki2:)

Nana berkata...

hahahah syawal jatuh ke
dalam wayang tu mmg dgr suara dia je hehe damia pon sama siap joget2 bagai

IntaNBerliaN berkata...

hihii xlh byangkan syawal jth krusi.. hihii

Nad @ MamaZakwan berkata...

bestnye..!!!
lagi2 tiket free
sue dok putrajaya kn?
tak jauh ke sampai ke kepong tu..?

p/s : nape kite tak dpt update blog sue kat dashboard kite ek..?
selalu terlepas, huhu!