Yang DiSaYAngi

Khamis, 24 November 2011

mee bandung akob : versi en asbeen ..kau ado!!!!!

citer ni dah lama tau...tapi aku ni selengge baru nak publish je...no in mood la keje...dengan sakit tekak susah nak bercakap...sore udah hilang...sore kuar pon tersekat-sekat...adohai...dah la arini keje call org je..mmmmm...mmg dorang tak dengar la sore aku...

berbalik citer asal...aku ada request kat en asbeen dolu mee bandung...baik hati en asbeen aku ni...

terbaeeekkk je dapat laki suke masak ni...
(aku pon masak gak...bukan dier sowang je...simple dimple je la pon)


nampak...ngam2 untuk kami2 je pon...senang..abis terus cuci...

syawal makan pe pulak...
syawal punyer.....dah nampak macam spegeti je...kikikikki...siap bertambah tu syawal..

untuk kami bertiga je....

muka seronok dapat makanan sendirik....


muka aku x da ke...mmg tak da la...sexy mekci kot..kakkakaka...
umah aku la..lantak situ...kakkakaka

punyer la aku suke en asbeen masak...korang tengok la aku melantak macam mana...

nampak...sehingga ke titisan terakhir ko...kau ado...kakakkak....
dah selamat la memasing melantak.....aku dok sebok mengemas...

korang rasa aper yang dua beranak tu dok buat lepas abis makan...
ko tengok tu....terus melepak je....ape la yang dua beranak ni dok khusyuk tengok ni..adohai...aku ni tak di layannyer...
amik ko...dragon ball....adoi....ni penangan en asbeen suke sangat tengok dragon ball..anak pon terbabit...(tak di lupa ibunyer jugak..)


p/s : en asbeen...len kali buat lagi ye..

5 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

mmg bestlah kalu dpt hsbd rajin msk nih..

eB ezrin berkata...

wahhhhhhhh tangkap jeles. camno nk jadikan asben i master chef nih/ hu3

~diAhOntHeblOg~ berkata...

hikhik..bodek ke hape tu..:P

MrS. F!zA berkata...

mee feberet darwisy..hari2 mtk mee.. wp stok mee tkde kt rumah..ekekeke

aanie berkata...

hehe..good boy nya syawal tgk tv...kalo adam ni jgn harap la...selagi umah tak bersepah, x sah...