Yang DiSaYAngi

Isnin, 21 November 2011

Perangai yang tak dapat dibendung apabila di MALL

pada yang siapa kenai aku N perangai aku mekasih la yee...kikikiki...
aku ni mmg muka nampak ganas....tapi penakut ya rabbi...
dengan sengal + selengge...

kalo gosipp...terus bertukar dari suraya  = mak jemah ko...ko ada..kakakkakakakka
klo opismate aku bergosipp...mula aku berenti buat keje N terus G kat dorang senyap2...gelak je dorang ngan perangai selengge aku ni..
tapi ada 1 jugak perangai tak semenggah aku ni...
aku ni kalo G MALL atau mana2 shopping complexs...bukan beli barang pon...tapi suke menerai kat situ N pelik2 sikit..mula aku suruh kawan aku amik gambar aku..kakakkakaka....
lagi2 bila time lunch ari jumaat kan panjang...perot dah kenyang mula la...buat perangai...
meh sini aku kasi tunjuk sikit....
dier egat dier sowang je,,,,ada lagi...
nampak...kan muka aku pon ada jugak...aku mana boleh tinggal..
ni kat NICCI ALAMANDA
ni kat IKEA...

vogue ko mak jemah oiiiiiittt
ni kat PARKSON ALAMANDA
ni kat bilik rekreasi KPM...
punyer stim je muka tu..kakkakakakk...

last but not least ok...
CHAMERLON ALAMANDA PUTRAJAYA...

kalo korang tengok sebenarnyer ni bukan spek mata tau..ni sebenarnyer cekak...kakakakkak...
aku pun teruja waktu 1st time jumpe tu..kakkakak....
dah pakai kena pulak haaa ngan muka aku...kkakakakak


kalo sesape yang jalan ngan aku ni la gayanyer...kakkakakaka...bergolak joo kat tengah jalan tu...kakakkakakak...
kawan aku amik gambar aku pon bergoalk...ape tah lagi aku....




p/s : maap entry banyak gambo pulak....


8 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

hahahaaa lawak la sue ni.. hihii

Anum berkata...

wah sis nie mesti seorang yg happy

aanie berkata...

dpt geng yg sekepala mmg la syok gini kan....

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

ekekek.. leh thn sengal gak kwn2 opis awak yer..
huuhuh, sy kat sini majoriti veteran daa.. nk berposing pn segan!

mekchu berkata...

pegi sana... jgn jalan dekat2 mekchu.. malewwwwww... hahahaha..

MrS. F!zA berkata...

semua 1 kepala suka bergambar kt mall.hahaha

~diAhOntHeblOg~ berkata...

adeh..br tgk je da gelak..belum folo lg ni..hahaha

Tanpa Nama berkata...

ko suka kan....mak jemah memang la vogue kan....tantek semua gambar nii..