Yang DiSaYAngi

Rabu, 9 November 2011

petang yang lemau tiba2 celik bijik mata

petang2 ni aku mmg agak lemau la...aku rasa bukan aku je kot....
semua camtu kot...so ngah buat2 keje...N refresh aku punyer blog ni...
tetibe aku dapat perkhabaran gumbira..
2 berita...

nak tau mana 1....
meh sini...aku cakap yang 1st...
aku menang ni..
FOLLOWER BERTUAH by LILO 80

TERUJA je...dah lama tak menang apa2 contest N GA ni...rajin jugak la join..tp bukan rezeki...


2nd story...
kalo pada yang mengikuti syawalsimpsons ni..mesti tau siapa ADAMNIGINA 
ADAMNIGINA  Ni akak aku...yang selengge pon macam aku...
aku pon tak tau sejak bila aku N dier kire rapat jugak la...
dah la umah pon 1 block..aku tingkat 8..dier tingkat 12..
anak aku N dier pon baik..macam belangkas...beza syawal N adam pon 6 bulan...

tetibe...aku baru baca blog dier tadi...kat SINI
bulat bijik mata aku ni...
dier pregnant?????????
close up sikit
DIER PERGNANT

MAAKKK aaiiii terkexut aKU...terus la caal dier..

aku : dik...ko biar betoi dik...
akak aku : betoi la...aku teraddcident...
aku : sengal ko dik..aku baru bukak pagar...dah ko dolu..ala..
akak aku : ko pagar sebelom bukak pagar jumpa aku dolu...ko kena belajar ngan aku..
aku : ye la kan..ko kan GURU aku...aku kena la berguru dengan ko...adohai...

menjerit aku bercakap dengan dier...

7 ulasan:

Nigina berkata...

hahahaha rezeki jgn ditolak

mama tisya berkata...

tahniah follower bertuah kt blog leily

syawalsimpsons berkata...

musuh jangan di cari..kakakakkka

mama fieda berkata...

hahahaha...kelakar la sue ni...sue panggil akak sue adik ...??

Cute Mum berkata...

wah.. happy nya.. tadi baru nampak nigina update status dah pregnant.. sue.. kita bila lagi?? :)

IntaNBerliaN berkata...

sy pun ada baca entry nigina prgnant... wahhh saya yg xcited dibuatnya...

ni yg tetiba sy rasa terus nk prgnant n abaikan je pasal bedah2 tu... tunda je 3 4 tahun lg... blh gitu.. muahahaaa

MrS. F!zA berkata...

jom sue kita join kak gina..ekeke