Yang DiSaYAngi

Isnin, 14 November 2011

rentetan dari Muda atau Tuakah aku

ada yang jawab 26...kikikikiki...
mak jemah muda lagi la....26 dah tua jugak tu...kikikikiki...

ni haa nombor aku...kikikikiki
muda jaa lagi...sebab tu aku tak suke org panggil aku kakak...sebab aku tau aku muda lagi pon...kalo setakat muda @ tua 2 3 tahun dari aku jgn la panggil aku kakak....selengge aku di buatnya...

6 ulasan:

Anum berkata...

muda lagi
hehe

eB ezrin berkata...

walopn eb tua dari u, jgn panggil kakak gaks tau sbb hati eB muder ;p

AYuNG berkata...

haha..nak jawab dah tadi..tp, teka dlm ati jer...
muda lagi la tuh..:)

MrS. F!zA berkata...

eh kak eb tk kasi pggil akak lah...hihi..

sudah sue sudah.. 25 tu bukan muda lg dah.. hahaha

MARIA LIZA berkata...

takpe Maria tau Su jauh lebih muda dari Maria..he..he...he...

IntaNBerliaN berkata...

oo br 25.. muda lgh lah sue ni.. sy dah 28.. muahahaaa