Yang DiSaYAngi

Khamis, 17 November 2011

Salahguna Duit Bantuan RM100 : Sila buat Aduan di BPSH...

RM100 - RM20 (yuran PIBG) -RM30 (Buku latihan) =RM50

jika perkara seperti di atas berlaku kepada duit bantuan RM100 yang kerajaan agihkan kepada pelajar pada minggu ini, sila buat aduan bertulis kepada BAHAGIAN PENGURUSAN SEKOLAH HARIAN, KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA.

sepatutnya pelajar tersebut mendapat rm100 bersih tanpa sebarang penolakan bayaran.

sila sebarkan kepada rakan-rakan yg lain.

ni pon aku copy kat blog MAMALYNA 
yang baik hati menyebarkan...baguih.....

7 ulasan:

Anum berkata...

betul2 x baik salah guna duit anak2

IntaNBerliaN berkata...

ada jugak ke org buat cm gini.. xbaikla.. amik ksmpatan lak..

::Mamalyna:: berkata...

hehehe...akak pun ambik dr member akak... memang sahih coz die keje kem. pelajaran..

MrS. F!zA berkata...

eh ada eh yg salah guna mcm tu..

fieda berkata...

tak patut...

Cho Zila berkata...

memang betoiler kan der ker patut pandai2 tolakkan..
tapi ibu bapa tolonglah guna untuk kebaikan anak2...

Cute MuM berkata...

macam-macam..
semalam nak pergi rumah mak uyun, jalan jam..
sebab kat sini ada 2 sekolah..
semua ibi bapa pakat amik wang lah tue..