Yang DiSaYAngi

Khamis, 24 November 2011

surat layang buat carrefour alamanda putrajaya : boleh ke....?????

KEPADA : PASARAYA CARREFOUR ALAMANDA PUTRAJAYA

DI SINI SAYA INGIN MENYATAKAN HASRAT KURANG BERPUAS HATI DENGAN BARANGAN PIHAK TUAN/PUAN TERUTAMA BAGI MAKANAN SEJUK BEKU.PADA 20 NOVEMBER 2011 JAM 8.30 MALAM SAYA TELAH KE CARREFOUR ALAMANDA UNTUK MEMBELI KERPERLUAN DIRI...

PADA 21 NOVEMBER 2011 JAM 9.30 MLM SAYA MENDAPATI MAKANAN SEJUK BEKU YANG DI BELI DARI PIHAK TUAN TELAH PUN LUPUT TARIKHNYER.SEPATUTNYER PERKARA SEDEMIKIAN TIDAK SEHARUSNYA BERLAKU

PIHAK SAYA MENGAKUI YANG PIHAK KAMI TIDAK MELIHAT TARIKH LUPUT PADA BUNGKUSAN.WALAUPUN BEGITU PIHAK TUAN/PUAN SEHARUSNYER MENGAMBIL TAHU DAN TELITI DENGAN PRUDOK YANG PIHAK TU/PUAN PASARKAN.TIDAK SEHARUSNYA INI TERJADI.TIDAK SEPATUTNYA PIHAK TUAN/PUAN MASIH LAGI MELETAKKAN PRODUK YANG TELAH PON TAMAT TEMPOH.SAYA AMAT KECEWA DENGAN KREDIABILITI PIHAK TUAN/PUAN DALAM MENGURUSKAN PRODUK YANG PIHAK TUAN/PUAN PASARKAN.SAYA SEBAGAI PELANGGAN AMATLAH TIDAK BERPUAS HATI DENGAN INSIDEN YANG BERLAKU KEPADA DIRI SAYA INI.BUKAN PADA SAYA SAHAJA PERNAH TERJADI, MALAH RAKAN SETUGAS SAYA JUGAK PERNAH TERJADI SEDEMIKIAN DI TEMPAT YANG SAMA.

SAYA BERHARAP SANGAT AGAR PIHAK TUAN/PUAN DAPAT MENGAMBIL INI SEBAGAI SATU PENGAJARAN WALAUPUN SAYA TAHU SAYA BUKAN ORANG YANG PERTAMA...TAPI PERKARA INI TIDAK SEHARUSNYER BERULANG LAGI...INI AMAT MENGECEWAKAN SAYA SEBAGAI PELANGGAN SETIA YANG BERKUNJUNG SI PASARAYA PIHAK TUAN/PUAN.

YANG BENAR
PELANGGAN YANG KECEWA




p/s : apa pendapat korang...bengkek je...nak G refund...en asbeen G letak mana tah resitnye...mmg ada jugak salah aku...tapi pihak dorang tak sepatutnyer biarkan benda ni berlaku

6 ulasan:

Mama Zharfan berkata...

setau me, under law, memang customer kena check sblm beli..kena exercise due diligence...

MARIA LIZA berkata...

apa lagi..serang ler Carrefour or takyah pegi langsung...

IntaNBerliaN berkata...

hubby sy kalu beli suke tgk tarikh luput tp kalu sy, main ambik je.. hihii

~diAhOntHeblOg~ berkata...

ish2...truk tol laaaaaa...jom kite bako je..

MrS. F!zA berkata...

mak aihh ngerinya..tk ptut betul..haihh resit gi mna plk..kalo tk leh refund tu

Cute MuM berkata...

ha.. nie mesti tak tengok tarikh luput.. kalo uyun memang sentiasa tengok tarikh luput sebelum beli.. sebab kalo beli satu benda tue, nak habisnya berbulan2.. sebab dah banyak barang dapur yang beli akhirnya masuk tonng sampah sebab tak guna.. hihi..