Yang DiSaYAngi

Selasa, 29 November 2011

Surat layang buat Carrefour diterima BALAS...: mood tak

salam maal hijrah..aku harap tak terlambat la yee....

kalo pada yang update tentang aku...
korang tau kan tentang SURAT LAYANG BUAT CARREFOUR

Aku saja tengok laman wb carrefour N copy N paste surat aku kat dorang...tak sangka diterima balas je surat aku...

aku dapat call dari carrefour 
03-88893318 jam 09:57am

ada seseorang yang bernama ASMA call bagitau dier dari carrefour alamanda putrajaya..
dier minta maap kat aku pasai kes aku beli barang dorang yang luput tarikh...
aku sebenarnyer tak mengesah la sangat...seb baik jugak dorang ni dapat regular customer yang jenis macam aku ni...kalo orang lain dah G serbu dah kat carrefour tu...
so dorang tak mo kehilangan regular customer macam aku kan..
.(nak ke mana lagi..dah dekat ngan umah...nak ke tempat lain..sama je pon...)

so dorang minta aku G information counter carrefour jumpe ngan manager dier @ asma ni...dorang akan ganti balik barang yang aku dah beli...aku tak mo sebenarnyer...yela kena pulak resit aku tak tau mana letak N salah aku jugak pasai tak tengok tarikh luput...

tapi dorang tak kesah N dorang nak kasi jugak ganti rugi tu...mmmm...
aku tak kesah pon...tapi kalo org nak kasi...aku NO hal...

but at least dorang alert la kan...



p/s : tengahari nak G la alamanda...

5 ulasan:

AYuNG berkata...

dh dapat menda free kan..:)
hehe~~

IntaNBerliaN berkata...

k la tu.. dorg bg respon..

Cute MuM berkata...

amik jangan tak amik..
dekat jer pon ..

Cho Zila berkata...

syarikat cam gitu memang mementingkan customer.... tapi ingatan gak untuk kita berhati2...

mama tisya berkata...

hah bgs la kalo diorang alert..kdg2 kita sebagai customer kena komplain ba2 camgini