Yang DiSaYAngi

Rabu, 23 November 2011

SYAWAL Berlumba dengan ABAH DIER

Bagaikan dah lama sangat bercelotoh ngan citer2 syawal kat dalam blog ni...semua sebok ngan perangai aku je yang selengge ni..kkakakkakak...

semalam sebok aku dok layan hindustan (Gahijini) sambil lipat kain tengah laman....
Giler terbaikk aamir khan ni bawak watak ni...aku dah tengok banyak kali...suke ngan aamir khan time ni.terbaekkkk....(alamak lari tajuk)

sedap2 aku dok layan hindustan +lipat kain...boleh pulak budak kecik ni G mendaki kat aku guna kete dier..alahai sayang mana boleh...ibu ni mausia..bukan bukit bukau...kakakkakaka....
dier marah...akibatnyer...aku terpaksa la panggil en asbeen yang dok dlm bilik...sedap dok melayan kartun kat tenet dier tu melayan dier...kalo tidak mmg tak abis la proses melipat segala yang boleh lipat ni....

jadi la ni gayanyer seorang bapa melayan anaknyer..adohai...
dier mmg tak boleh nampak abah dier naik kete dier..mula la dier mencari lori kecik dier..kalo aku naik kete dier pon mnyebok nak menarik kete tu...dah macam aku pulak kete tunda...kakkakakka....
maap en asbeen...muka kamu tak nampak...hanya GG kamu yang macam drakula je yang nampak...ampunkan kami...kikikikki...tengok dah berlumba...bukan main lagi...dengan en asbeen tak mandi lagi baru balik keje...kakakakkakak....

(sila abikan kawasan belakang yang semak samun tu....itu akibat aku sedap dok melipat sampai menggunung kain aku....nampak dek syawal mmg selamat la kain aku yang menggunung aku lipat tu....di dakinyer kain aku tu dengan kete dier...alahai....
mmg mengamuk la....jadi hulk...(elok suara aku pon dah sama)

last2 malas nak layan abah dier...sebab abah dier pon sebok la mata tu memandang TV tengok hindustan gak...en asbeen pon suke ngan citer ni...1st time tengok pon ngan aku....citer dier tak jemu tengok....



p/s : maap ye syawal ibu kamu ni sengal...semua aksi kamu ibu nak amik...

7 ulasan:

Anum berkata...

hehehhee

Nini D.. berkata...

nini pon suka tumpang naik kereta CikMat..haha

eB ezrin berkata...

tetiber jerk raser nk join. leh x? ;p

syawalsimpsons berkata...

anum : golak jo kaa...kakakkakak

syawalsimpsons berkata...

nini : 1 geng la kiter terbaeeekkkk...seb baik memasing ringan...kalo tak alamat ranap...

syawalsimpsons berkata...

eb : nak join...boleh duduk kat tayar...kikikikiki

IntaNBerliaN berkata...

hihihii muat pulak abah syawal duduk ats kete syawal yer.. hihii