Yang DiSaYAngi

Khamis, 24 November 2011

THE TWILIGHT SAGA BREAKING DAWN : PART 1 : TQ SESANGAT PADA NANA


Semalam aku dapat msj dari NANA
dier offer free ticket wayang citer twilight ni...
memandang aku N en asbeen ni mmg kaki wayang sejak zaman bercinto laie...so aku tanya ngan en asbeen ok ke tak...so dier pon on...aku terus gedezuppp msj NANA
yang ngah tunggu aku tu...terus aku kata ok...
aku tak layan citer ni...dari mula...en asbeen ada la jugak....so sengal jugak la nak tengok...mmg aku tau NANA ada offer ticket free kan....memandangkan citer tu tengok kat VIVA MALL CHERAS...aku pon 1st time G..mmg best jugak ...citer dier mmg best la...ni buat aku mau cari citer2 dier sebelom2 ni...

padan la NANA suke ngan citer ni...dier pon mmg layan....wahhhh best je...

wayang dier pon best...cantik jaaa.....suke3....
kengkawan opis aku bising jaa aku asik dapat ticket free kan...biasa mak jemah ada kawan baik hati mau kasi..free pon kan....

so semalam aku dating ngan en asbeen..sebab syawal sudah di pos ke tingkat 12...kat akak aku la...korang pon kenai dier kan....kikikikiki...dier ada adam ok la...


SEKALI LAGI TO NANA tq SESANGAT KERANA KAMU EGAT PADA KAMI YANG MEMANG KAKI WAYANG NI...TAPI TAK LEH KALAHKAN KAMU YANG RATU WAYANG...KIKIKIKIKIKIKI...

en asbeen teruja je...kikikiki...asik2 gelak kuat2...ada part yang kelakar sikit kan....

dah kena pulak ada 1 copule kat sebelah aku ni...mentang2 gelap...dier egat aku tak perasan kot...kakakkakak...siap berselimut dek sweater berdua haaaa...kakakkakak....en asbeen gelak je..katanyer...SELAMAT KO...kakakakkak...macam2 jaa...ko pakai tudung kot...dier terperasan aku ter usha...alamak terus menyendeng ke couple dier lagi...mmmm....aku N en asbeen siap bersila atas seat lagi...

4 ulasan:

Nana berkata...

sue budak sebelah su tu dapat tix pon dari kita
kita xkenal dia..
kawan kepada kawan..hehehe

IntaNBerliaN berkata...

mmg seronok dpt tiket free nih.. hihii

Nigina berkata...

kolah seronok... si syawal .. tak seronok langsung... lepas ko blah... dia menangis tak berhenti henti.. aku pujuk baru dia ok.. sampai tersedu sedu sampai tertido.. lepas tu jaga .. nangis lagi..sentap ngan abg zafran.. takut tgk abg zafran... tak nak main langsung... muka cebik jer.. duk berkepit ngan aku... lama sikit dlm kul 11 lebih baru ok.. aku masuk tidur.. aku suruh adam layan dia.. tu pun kekadang erkk erkk.. dia...jap jap dia g kat pintu... cian aku tgk...kul 11 lebih baru ok sikit..

~diAhOntHeblOg~ berkata...

huwaaaaaaaaaaaaa...xdpt tgk outstation..