Yang DiSaYAngi

Selasa, 27 Disember 2011

Baru nak tengok IP MAN..lambat betoi..


selama ni aku pandang sebelah mata je ngan citer ni...rasa macam malas nak layan je..semalam aku kemas baju..lipat baju..kemas bilik..(syawal sepah bilik..kakakkaka)
en asbeen bukak citer ni kat TV3...mula2 ok gak...lama2...alamak..bestnyer...hoooohhoohohohohhoho....
suke benar la aku tengok citer ni...mmmm...dier punyer kungfu...fuyooooo....terus tangan aku terberenti lipat kain..kakkakaka...nganga la mulut aku ni....

yang bestnyer mamat ni....donnie yen ni...
dier ni mmg kungfu terbaik..semua aksi yang dier buat semua real...sebab dier pon mmg org dalam golongan martial arts ni...tak heran la pon kan...mmg dier sangat banyak berlakon dalam citer2 kungfu ni....

rupayer lepas abis citer ni...baru la aku tau yang citer ni IP MAN ni mmg citer betoi...kikikiki...baru mak jemah tau..lambat benor..kakkakakakka...

kalo korang nak tau siapa IP MAN ni...g la klik kat sini'

5 ulasan:

Falsya berkata...

IP Man nie falsya punye fav..cite die best gile plus ngan laki tuh kalau berkungfu mmg stylo mylo..hehe..

KhaiZa berkata...

eh.. eh samalah kita.. lepas dah abis baru tahu citer ni citer realiti. huhuhu... tapi memang syiok giler citer ni

IntaNBerliaN berkata...

huhuu sy pun xtau jugak.. hihiii lgpun sy jarang tgk tv..

eB ezrin berkata...

kami pn x pernah tgk lagi. ekeklekekek

~diAhOntHeblOg~ berkata...

hahaha...lame gile weyy