Yang DiSaYAngi

Isnin, 19 Disember 2011

GAJI arini tak sampai sejam duit GAJI dah abis..camno ni

Hari ini gaji...suke......SUKEEEEEEEEEE....
tapi kejap je la...nape...

arini GAJI + BONUS...

tapi dah abis dlm bank.,...

banyak full settlement PTPTN, 
tinggal dalam bank RM 200...
bayar duit loan RM 200...dah abis..tak cukup nak bayar duit astro N bill tepon...seb baik en asbeen nak tolong bayar kan...

so untuk sebulan ni suraya hidup tidak berduit....sebab duit dalam bank dah abis...nak buat belanja diri sendiri pon tak da..mmmmmmmmmmm

11 ulasan:

eB ezrin berkata...

eB nk full settlemen? x der wit la. hu3

KhaiZa berkata...

nanti mintak tolong en asbeen cover kan.. hihi.. saya pun sama Gaji + Bonus dah tinggal separuh.. huhuhu

Anum berkata...

sama la ngan anum

IntaNBerliaN berkata...

sy lum dpt "gaji + bonus" lg dr suami.. hihii

aanie berkata...

mintak akob....hehehe...

fieda berkata...

sue ngecek la kat husband...hihi

MARIA LIZA berkata...

DAHTU NAK SHOPPING CAMNE????

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

ala, wat manje2 sket ngan asben tu..
mintak advanced dulu dr die..
dpt ler tew!! hihihihiih.. =)

~diAhOntHeblOg~ berkata...

wah..cpt kan gomen..kitorg ttap 25 gak br dpt..huwaaa pdhal krismas aritu..

mekchu berkata...

alo lo lo.. kesian nyaaaaa.. nasib ada backu-up :)

Hanie(SHMA) berkata...

hehehheh..bukan sue jer tau..satu mesia ni pun nasib yg sama..