Yang DiSaYAngi

Jumaat, 23 Disember 2011

Keluar awal sebab NAK tgk OR..kau ada..

Hari ini aku masih dengan SBPA...
N da best is...aku kuar awal arini...bukan aku jaa...geng GCL..
(geng cover line..)kakakkakka...ni org yang kasi nama..terima je la...

bergosip..tu yang dapat nama tu...mmmmm
sampai boss marah la kiter org kuar awal dr time lunch ni..tak ada la awal sgt pon...awal 1/2 jam je pon..kakkaka

G tengok OR je pon..ombak rindu..teman geng2 aku ni jaa pon..time aku tgk x nagis...kengkawan aku ni boleh pulak nangis...mmg gelak besar la aku dlm tu...mmg sedey...tak di nafikan...tp belom part nangis kot...kakkakakka....serius mmg menjiwai watak tu....

kawan aku sorang ni pulak berangan...ngan bront...kkakakkakakkaka..senyum sokmo ja.....

yang penting kengkawan aku mmg kelakar dowhhhhh

3 ulasan:

Nana berkata...

br nk tgk ek
seb baik ada tayang lg

mekchu berkata...

facial time lunch jumaat selalu buat. tgk wayang belum pernah cuba lagi.. nak kena cuba jugak lah :)

Tanpa Nama berkata...

aku suka pada bront!!