Yang DiSaYAngi

Rabu, 7 Disember 2011

Masih KEHILANGAN SUARA

sudah 3 minggu berlalu....aku masih di landa kesakitan yang aku rasa untuk kali pertama ini la yang paling lama...adohai...sudah 3 minggu aku sakit tekak + selesema + batuk...this week aku dah tak selesema lagi..juz batuk yang teruk N sore sudah hilang..aku tak egat kat mana aku campak anak tekak aku...kakkakakka....

Isnin lepas aku G klinik lagi...N dapat la antibiotik...siap cakap ngan doc tu...
"agak2 kalo saya makan ubat ni...2, 3 hari ok tak sore sy...????????


ada ke tanya lagu tu..kakkakka....
aku bukan ape...
ESOK(KHAMIS 8.12.2011) HARI JADI
untuk koir KPM ni...

sempenan pelancaran program pementoran & akrab, Kemeneterian Pelajaran Malaysia
anjuran bahagian Psikologi...

guano nak nyanyi ni...
tadi praktis pon dah better sikit dr sebelom ni...mmmm...
hopefully aku akan lagi ok...

gambar koir...tunggu aku update esok ye...majlis petang...so pagi leh la jumpe korang dolu...

4 ulasan:

Anum berkata...

harap2 semuanya berjalan lancar

mama tisya berkata...

cuba minum madu

eB ezrin berkata...

byk minom air msk dear :)

IntaNBerliaN berkata...

alahaii siannnya.. camne nak koir ni..