Yang DiSaYAngi

Selasa, 27 Disember 2011

Nasi lemak berkembar...korang penah??????

Hari ini lepas keje terasa bagaikan malas nak balik umah mengenangkan...mmmmmmmm...agak2 korang tau ka......so aku ot kejap..pastu aku kebulur la kan..aku g melantak punyer la jauh ngan member opis aku...korang tau aku makan ape

Nasi lemak berkembar..korang wgat klcc je berkembar..nasi pon ada wei...member siap request tok aku...nak nasi lebey..aku apa lagi..mana cukup kan..sie pon tau aku piranna di kalangan mereka..amik ko..kakakkakakakakaka..yang best abis tu...kakakakakka...mmg uruk lantak benor suraya ni....penat pikir...pe salah makan tok hilangkan stress kan...kikikikii....ini kali keduaaku makan kat..mali' corner....

posted from Bloggeroid

9 ulasan:

fieda berkata...

fuhh..semangat sue makan...sedap nya nmpk nasi tu..sedap ke sue...?

mama tisya berkata...

nasi lemak berkembar..yum2

IntaNBerliaN berkata...

tu dia.. sy yg tgk ni.. menumpang telan air liur je la.. ni yg tibe2 teringin ni.. hihiii

syawalsimpsons berkata...

sedap kakak...sampai terasa.mampu ke abis ni..last2 abis jugak...

❤✿krOnic a.k.a dayah✿❤ berkata...

kO mmg... time makan xnak ajak aku...

Tanpa Nama berkata...

untung aaarrr...

❤✿krOnic a.k.a dayah✿❤ berkata...

khas wat kO...
tadi bising kan...
amik nie..
ehehehe jangan mara~~

http://anakenyusni.blogspot.com/2011/12/segmen-entry-bersama-my-little-family.html

~diAhOntHeblOg~ berkata...

minggu lepas da makan..lega tekak..kakakaka

Tanpa Nama berkata...

kalau ko yang makan takda makna nya nak kata tak abis erkk.....mesti dan pasti abis!!!