Yang DiSaYAngi

Selasa, 27 Disember 2011

Perlu berjimat bulan ni...boleh ke...?????

haiii....mood merundum je pepagi...
huruf M masih besar setelah coti 3 hari ni...
terasa malas2 sejok2 kat kampung semalam...adohai....

arini en asbeen coti....
mmmm...pon sadis bila en asbeen call...

minta berjimat-cermat sebab dier pon short gak duit bulan ni...mana taknyer bulan ni...balik KG...mmg abis la banyak duit...kena pulak beli baju untuk budak kecik tu...baju semua dah kecik..nak G taska...dah la sezuk...kena la beli kan...mmmm..lama gak tak beli tok syawal baju ni....
baju basahan je pon...

mmmm...guano nak jimat ni...petih kat tangan pon tak do...adohai....
siap cakap ngan en asbeen...guano nak jimat..duit pon 10engget..kikikikikiki/.....

en asbeen kata...itu la jimat je la walau 10engget...

tapi terfikir gak boleh ke jimat...???????
sempat ke sampai gaji bulan januari 2012 ni...
16.01.2012 - isnin...
(tahun  baru cina)

soalan sempat ke...???????

en asbeen kata kena la bangun awal2 pagi pastu bawak bekal...alahai...
bonus masuk bulan ni pon macam tak da bonus...mmmmmm...

aku cam biasa la tetiap bulan kalo abis bayar utang....mmg en asbeen la aku minta sedekah..kikiki...
nak buat camno...gaji ciput jaa pon....

bulan ni aku banyak OT...boleh ke tampung rrrrrrr......


kalo la duit aku gini ka sedap ...kikikiki...
nan ado pon..kakakkakak...
berangan jaa lebey....



p/s : otak sudah mula ligat berfikir ni...adohai....

2 ulasan:

Cute Mum berkata...

kenalah jimat eh sue..
kami pon sama gak..
bulan nie roadtax kereta n motor mati..
memang cukup2 makan jerlah..

IntaNBerliaN berkata...

betoi tu.. mmg kene jimat cermat..