Yang DiSaYAngi

Khamis, 15 Disember 2011

RINDU la kat KENGKAWAN AKU NI...

mulai dari semalam aku tak sempat nak update citer ape2....sadis saja...mmmmm....
aku dah mulai BZ start semalam....

semalam aku balik dari opis pukul 9.15pm
sebab nak settlekan opsyen ni...

tapi aku bagaikan meronta nak buka blog....nak terjah umah korang nak tau citer2 korang...aku tak mo terlepas...tapi camno ni...adohai....sadis ni...
windu je kat korang2 ni.....


camno ni....rindu la sama korang ni.....
dalam masa terdekat ni mmg susah nak buka blog nak tengok korang....kalo ada pon curik2 mana sempat ni.....benda ni nak buat kena la tumpu betoi2...
semalam aku balik sampai sakit kepala ...
mana taknyer dari pukul 8.30am - 9.15pm aku ngadap PC je nak adjust borang opsyen ni..mmmmm....

aku cakap ngan opismate aku...dier kata...baru ko tau aku rasa camno..ni namanyer bukan sakit kepala....ni stress namanyer...aku pon....
ooooooo..baru makcik tahu...kkikikikikikikikiki

kalo sempat aku nak gak terjah korang tau...



p/s : korang windu tak kat aku....kakkakakakakakkakakakkakakak?????????????

4 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

rindu sama kamu jugak.. hihii

eB ezrin berkata...

rindu rindu rindu ;p

Anum berkata...

ermmmmmmmmm
rindu serindunya

fieda berkata...

rindu.....rindu serindu rindunya....