Yang DiSaYAngi

Khamis, 22 Disember 2011

SBPA ditangguhkan...(banyak keje lagi la aku...)

aku baru dapat tau melalui UTUSAN ONLINE
SBPA di tangguhkan sementara...akan ada perbincangan semula...

minta2 ada la perubahan yang baik untuk kami yang kumpulan pelaksana ni...melaksana ape saja..mmmmm....

insyallah...

kalo betoi ada perubahan..alamat mmg banyak keje la aku sekarang ni....

5 ulasan:

KhaiZa berkata...

huhuhu... saya pun baru dapat tahu kat utusan tadi.. sob sob sob.. hopefully kali ni biarlah perbincangan dibuat dengan lebih terperinci kerana ramai jugak yg kurang jelas tentang pelaksanaan skim baru ni..

Anum berkata...

wait and see

aanie berkata...

pening betul dgn sbpa ni..adoi...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

haah, sokong kump pelaksana dpt gaji manyak gak.. heheheh

sy 28 ni br ada taklimat, abes kluo kenyataan tu tatau la camane.. ;-p

IntaNBerliaN berkata...

alahaii siannya sue.. jd wanita berkerjaya ni penat otak.. ada je nak kene pk n ada je stress