Yang DiSaYAngi

Isnin, 10 Januari 2011

SeSSi JoGGInG BerMULA....

Apa yang syawal ngah buat 2?????dah gigit bola lak..."Syawal, kiter bukan nak main bola la sayang...kiter nak g jogging la sayang"...
terasa bagaikan dah lama sangat dah x berjogging...seegat ibu la last jogging ngan en asbeen sebulan dua sebelum pregnant...that mean sebulan dua pas kawen la...mmmm...dah lama 2...
2 yang jogging badan cam berat cikit je...nafas pun x panjang...penant je rasa..hahahha...dah lama kan..
kn la sekarang ni nak kn bawa budak kecik ni kan..mmm...lagi la tambah besar 'M' nyer kan...tapi di sebabkan en asbeen nak gak ari2...so jom la kiter...
tengok orang yang semangat nak berjogging..hahahha...dah gaya cam x penah jogging je..hehheheh..
relax cik abang...sape yang nak tolak syawal ni...ibu photografer...susah la nak tolak kan...
camner agaknyer jogging sambil tolak syawal n pegang kamera????????
begini caranyer...
Taaarrraaa....boleh ke 2...heheheh...
waahhh berkobar arrr muka berjogging..hahahhaha
jom kiter tengok syawal lak reaksi n ekspresi syawal dalam stroller????????
ni haaaa....khayal je erk...seronok erk...org tolak...kejap laju...kejap pelan kan...mmm...
best la jd syawal ni...mainan depan mata pun wat x tau je erk...nak agin pagi2 ni..x ramai org...fresh je rasa...
eh...eh...eh...bukan awak yang jogging...ibu n abah tau..awak lak yang dahaga????
kelakar erk sayang...ibu n abah gak terpaksa tahan lapar...jogging x abis lagi...
x puas dalam stroller...x aci x jogging..ibu n abah nak suruh syawal jogging lak...
bukan main suka dier..mmmm...x da muka letih langsung ni..hahahhaha
tengok 2...siap rapat kaki...mmm...nnt syawal dah pandai jalan, kiter jogging slaloo tau...
last frame...akhirnye ada gak muka ibu ni..hehheheh...
syawal ngan abah lak...mmm...dah nak balik dah...
pas jogging kami bertiga g break 1st...waaahhhh...lapar benar,,,x sabo tgu balik umah..terus nggaappp kat food court P16...pas balik syawal mandi terus tido....
petang g jalan lak...mmm...
mana 2...nnt erk...next N3 k...