Yang DiSaYAngi

Rabu, 11 Januari 2012

Bersiaran langsung di klinik kesihatan putrajaya presint 9

Hari ini aku bw syawal untuk check up...juz timbang berat je n kesihatanier je pon....aku just walk inn....yela...patut appointment syawal isnin...aku x dpt attend sebab koir...aku call nak buat appointment...klinik kata juz walk inn..aku ok la...mmmm...alih2 aku msk pukul 2:23ptg..sampai sekarang sudah 3:30ptg...x di panggil2...bengang pon ada gak...mmg la patut di dahulukan yg appointment..tp apa salahnyer yg walk inn dier selit2kan sikit...ini yg appoinment baru duduk 5min dah panggil..aku dah didik sampai berasap punggubg tak pulak di panggil....aku ngadu2 ni baru nak naik nombor walk inn..alahai...apo la..tal adil labgsubg..tak salah pon setengah2....

posted from Bloggeroid

4 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii siannya sue.. tunggu lama2 tu yg idak teman gemor tu..hihii

aanie berkata...

aanie suka dtg lewat2...nanti rasa kejap je siap...sb diorang nak cepat blk...hahaha....

fieda berkata...

sabor je la kan sue...
hari tu gi i-city ye..wah..best kan..

IntaNBerliaN berkata...

sue, sy duk dkt aman jaya.. sue kalu balik sp, gtau la.. blh jumpa..hihi