Yang DiSaYAngi

Khamis, 19 Januari 2012

Cerry Berry Tak berkesudahan..alahai...

Baru jee Bersiaran ni...mmmm...aku agak tak sihat arini..dari malam tadi lagi..adoi....berCerry Berry pulak sudah terjadi kat aku...mmmm...ni pon aku baru je lepas merehatkan diri kat surau opis ni...adoi...dah la pening2..dengan peyot sakit2 ja...aku pon tak tau nape...agaknyer semalam unit aku buat makan2 nasi beriani kat dengkil...lepas pada tu aku tak makan ape dah..mmmm...agaknyer dah tak lalu..malam tak makan...dengan sakit tu sudah bermula..panas2 je badan aku...

last2 keluar jugak..amik ko...2-5am aku merangkak g toilet..tak sampai seminit aku keluar toilet masuk balik...alahai..kena tukar 2, 3X  baju jaa...mmmm..penat tu...mmmmm...

seb baik la syawal yafiq elok je tido mlm tadi tak cari aku..nk susu je nak aku kat sebelah...mmmm...menonggeng2 la aku tido..mmg tak selesa...pukul 5am baru ok..tapi tak lama ponn....datang balik pukul 6.50am...sehingga la ke hari ini....

lepas merehatkan kepala yang berat ni...mmmmm...berpusing2 ja kepala aku...tido pon sama tak melegakan pon...naik panas badan aku....mmmm...

bangun je aku minum teh o pekat....alhamdulillah...perut aku tak memeluas sangat..tp aku dengar jaa bunyi bergelodak bagai...adoi..macam ada mesin daa kat dlm peyot ni..mmmm..

pastu minum air garam..alahai..ni better la sikit..tp still pening2 ja...

tengah2 menaip ni..lapar pulak..kakakakkakakakaka...


3 ulasan:

mama tisya berkata...

kena berkampung dlm toilet la jwbnye..hehehe

eima berkata...

dh lama tak cirit .......lupa dah rasa org cirit guane...

mekchu berkata...

comel ok budak tu.. teringin nak mcm tu aje kan bila cerry berry ni.. nak kena carik kosi mcm tu lah..