Yang DiSaYAngi

Jumaat, 27 Januari 2012

dari Hobi jadi Tumpuan orang ramai pulak...MOOD : BANGGA JAAA

Selama aku menggatal2 ni main masak2 kat dapur aku ni..dengan menggedixs nyer aku minta resepi bagai kat KAK AMY a.k.a MAMA TISYA

ni rajin la main masak2 kan..aku pulak terpengaruh kan...mak aku lak macam suke jaa anak dier sowang ni mula ikut jejak langkaj dier..kakakkakaka...

aku saja bawa G opis try 

OREO CHESSE CAKE
TIRAMISU
TRIFFLE
CHOCOLATE CAKE

tak sangka jaa jadi perhatian N aku makin menggedixs la sangat N makin laju la tangan aku ni buat benda2 alah ni....meh kiter skodeng sikit antara hasil jualan aku....
(waahhh mak jemah bisnis women ko..kakkakakakkaka)
ni 1st time buat ni...selengge ja muka....tapi sedap jaa..(angkat bakul sendirikk..)

ni 2nd time aku buat untuk kengkawan opis en asbeen...





ni hasil jualan aku kat kengkawan aku N kengkawan opis en asbeen....


p/s : mood teruja jaaa....tak sangka ada orang nak beli jaaa...

7 ulasan:

eima berkata...

slalu nye klu rajin pi dapur ngandungkan anak pompuan...hikhik tu pengalaman aku tu....

Cute Mum berkata...

hebatnya sue nie..
uyun malas...

aanie berkata...

perghhh, terer ar buat kek....nanti leh la tepek resepi....

IntaNBerliaN berkata...

wah... mesti sedap giler nih.. hihii

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

yg penting ghajen,
sure $$ masyuk...

haah, ghajen sue even pegnen..
kalo org len, dh selepet.. ;-p

IntaNBerliaN berkata...

adoiii... jenguk sini pg2 dah buat rasa nk mkn kek..hihii

sue bila nak dtg SP nih?... nak rasa kehebatan kek sue ni..hehheh

fieda berkata...

terer jgk la tgn sue ni..pandai..