Yang DiSaYAngi

Jumaat, 20 Januari 2012

I'm Back....(SURAYA SUDAH KEMBALI)


I'M BACK

(taip entry arini pon sambil2 nyanyi lagu watak..kakakkaka....nampak suraya sudah kembali..)kakakkakak

semalam balik2 aku tido sampai maghrib...en asbeen kejut suruh aku mandi air pans..siap sediakan...LAP U much2 la kakakkaka...aku pon mandi..mak aiii bestnyer mandi air panas ni...dah ok sikit....tapi still fenin2 gitu..peyot pon bergolodak lagi aku dengar..siap malam tadi tido pakai baju tebai2 + sweater + stokin lagi...

mlm tadi aku aku request kat en asbeen mau makan sup...dier lagi suke..makanan kegemaran dier kot...terus berkobar dier buat sup ayam...aku sampai baring balik...
dalam otak aku ni dah Pk nak makan sup banjir dlm pinggan ngan nasi je...
peeerrrrggggghhh terbaik...sambil aku lelapkan mata..budak tecit tu datang..mau panjat2 sama waa maa...adoi...sudah kepala berat lagi bertambah berat la dengan budak tecit ni...semalam mmg aku tak main2 ngan dier...cian dier asik carik aku..sampai en asbeen tutup pintu bilik..budak tecit tu nak kaco..aku ada terdengar en asbeen kata...

"SYAWAL TAK MO KETOK2 PINTU..JGN KACO IBU...IBU TAK SIHAT LA..IBU TAK MO MAIN NGAN SYAWAL..."

aku dok dengar si budak tecit tu nangis jee alahai...tak lama pastu baru la mak jemah dapat meninkmati ape yg inginkan...perggghhh x pandang dah budak tecit N enasbeen kat depan dah..terus tido sampai ke pagi...sedar2 itu budak tecik tido atas aku sambil pelok sampai ke pagi..mmmmmmm...

aku sedar pagi2 en asbeen sudah mandi..mmmmmm..mmg lena aku...panas badan pon dah x da....cirit birit pon dah tak teruk macam semalam...terbaikk,....

terus lepas mandi cakap ngan en asbeen ...
"ABANG....I'M BACK"
en asbeen kata...
"SENGAL LA AWAK NI..."

aku masuk opis pon aku cakap ngan member aku...
"OIT.... I'M BACK "(sambil buat muka bangga jaa...kakakkaka)

kawan aku kata...
"HAA...BARU NAMPAK MUKA KO...NI BARU SURAYA YANG BETOI...SEMALAM TU BUKAN SURAYA TU...KAKKAKAKAKKA"

sengal dorang.....




p/s : senang hati jaa bila dah sihat...boleh kembali sengal seperti biasa...

8 ulasan:

~diAhOntHeblOg~ berkata...

ho yeah...ho yeah...welcome back...

Cute Mum berkata...

selamat kembali sue.. hihi..

Falsya berkata...

hehe..bestnye asben masakkan sup ayam..kalau asben falsya suruh masakkan megi,mmg ade tp die gie masak kat dapur kedai mamak la kan..sanggup tapau dr masak..haha..

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah la sue dah sihat.. jaga diri tau :-)

eima berkata...

kesian syawal ibu die tak mo kawan ...
ibu kejam!!

mekchu berkata...

suraya sini pun dah back!!! hari ni dah boleh pegi keje dgn ceria.. jom nyanyi sama-sama.. lalalalalalala..

aanie berkata...

welcome back!!!
beshnya layanan somi....

eB ezrin berkata...

comel. ekekkekek