Yang DiSaYAngi

Khamis, 19 Januari 2012

Mak aku kena sembur2 ke haaa....Bangsat punyer olang...

Dalam keadaan sakit ni aku terjah menerjah la...mmmm...

tetibe aku terjah BLOG akak aku

aku mmg selaloo terjah blog dier...dier je unta padang pasir pemalas nak terjah blog aku...kakakakakkaka...

pastu terbaca  ENTRY AKAK AKU HARI INI

Terkezut ja mak jemah tau....bengong punyer olang....adoi....aku dah meyirap ni...
sabar2 suraya...pasti ada balasan dari ALLAH nnt pada org bongong tu...

aku tau mak aku ni kuat orgnyer...

aku mls nak copy n paste akak aku punyer citer ni...
korang baca kat ENTRY AKAK AKU HARI INI

ok....adiossss....

5 ulasan:

Nigina berkata...

banyaklah ko ... aku jenguk apa... :)

IntaNBerliaN berkata...

dh g terjah blog gina... :-)

~diAhOntHeblOg~ berkata...

bodo la org zaman skang ni pon ade gune2..nyampah mak jemah! kang mak jemah simbah kedai die gune air yasin br pdn muke..terbakau sume..

eB ezrin berkata...

ok, aku gi skarang

fieda berkata...

baru balik dari menerjah gina..alahai..tak suker la org yg hati busuk2 mcm bangkai ni..semoga ALLAH akan membalas segala perbuatannya..