Yang DiSaYAngi

Jumaat, 13 Januari 2012

NGAKU oh NGAKU....boleh kah aku??????


Dua hari semalam aku ada beli NGAKU..kakakkakakka...
terpedaya jugak aku ngan NANA, FALSYA, FIZA n DEAH..kakkakakakkakak...

sengal kan..cepat jaa terpengaruh/....ada aku beli..nak ttry....
tetiba aku punyer pemalas nak masak..adoi..tp aku pon lengge...

aku baca dalam entry nana N FB dier...
cara nak masak ngaku ni..juz sagat jaa...tp camno..kan ado klit2nyer..tak paham pulak nak wat lagu mana...
terus sagat kah....atau buang kulitnyer terus sagat...
adoi....mak aku dah bising..dier siap kata..kang ada gak yang busuk buah ni nnt...mmmmmm

comno..ada yang mau tolong ka.....


14 ulasan:

Nana berkata...

KALAU rajin buang kulitnye
tangkai xyah buang sebab senang proses nak sagat nanti
klw kita malas buang kulit cuci bersih2
sagat je tros....

fieda berkata...

tak pernah jumpe lagi buah ni..ape ni..?mcm sengkuang ke..?wat masak ke ?

Falsya berkata...

akhirnya terpengaruh gak..hehehe..sedap tau sue bile makan..tp nak menggoreng tuh agak leceh la..falsya buang semua kulit..;)

AYuNG berkata...

buah ngaku nih buah apa?
adoiii~~~blurr

MARIA LIZA berkata...

buah ape ni???? tak pernah dengar pun...camne makannnya??

IntaNBerliaN berkata...

mmg sdap buah ni... 2 2 pun blh.. samada nk buang kulit or x.. :-)

eB ezrin berkata...

suker ati nk wat camner pn. janji bersih :)

Alycia berkata...

tulah.. pernah bc kt blog & fb nana.. Alycia ada nmpk kat k4, tp takut nk beli.. takut buat xjd.. tp nk gk rs camne..

aanie berkata...

tu la..baca gak kat blog nana...tanya gak dia kena buang kulit ke x...ngeeeee....

aNiM berkata...

selalu teringin nak beli tapi malas masak.sebab abg ngah sure takmau makan. dia mana nak try benda yang dia tak pernah makan. silap haribulan akak kena ngap sorang2.wuwuwu..

~diAhOntHeblOg~ berkata...

xde penyagat gune la skill masterchef ye..pisau!! hiris halus2..br garing bile goreng..xyah nk buh garam ke ape tau!! amarannn..sbb goreng gitu je lg layannnnnnnnn...

HeNRieTTa JoSe berkata...

Rietta buang dulu kulitnye....mls nk sagat, potong kecil kecil...blend jew.....mnum air dia...penyejuk badan kata orang.....rietta panggil SENGKUANG CINA....

Hari tu campur ngn karot wat jus....sedap jga...

Cute Mum berkata...

rajinnya semua citer pasal ngaku..
selamat menggoreng yer sue..

Tanpa Nama berkata...

ape yang ko mengarut ni bai.....buah menda niii...????