Yang DiSaYAngi

Selasa, 17 Januari 2012

Pening Tahap Gaban Ni...ADAKAH...alahai...jangan nak Berangan la oitt..

Hari ini nak masuk tengah haria batu aku bersiaran..alahai..aku macam tarak mood la..mmmm....asik pening ja....lately ni asik jadi camni jaa...dolu pon ada gak..agak2 ada yang tau tak...

mmmmm...

(asal lak sedang khusyuk menaip ni tetibe macam terbau..padahal tak da bau pon...teringin jaa otak ni terPK nak makan sambal ikan bilis masak petai....alahai)

mmmm....

aku fenin la banyak entry yang aku nak update..mmmm...tapi aku macam tarak mood la...dengan meja sepah dengan keje manyak  + konflik re-shuffle keje je...tu pon bising...xmo re-shuffle..nak keje yang di pegang sekarang...tp bos aku mmg nak tukarkan keje aku pon...aku mmg sedia tadah tangan ni...aku mmg nak...yang lain semua bising takmo...mmm..alasan masih baru ngan keje tu N nak rasa lebey lagi..mmmm....keje yang aku pegang ni mmg lama dari dorang...dah 4 tahun benda yang sama...tak da heavy sangat..aku teringin benda yang heavy pulak...

(adoi...makin menjadi tekak aku ni...ngan sambal ikan bilis masak petai..sampai telan air liur aku...)


sambong balik...mmmm..payah nooer ngan dorang ni...mmmm..naik pening aku...
asal sebelom tido...aku pening berdenyut + bergogar kepala aku..aku suruh en asbeen rasa peyot aku semalam...macam ada rama2 berterbangan jaa...kakkaka..pastu aku suruh en asbeen pegang kepala...pastu pegang peyot..alamak....maap ABANG...ISTERIMU TERKENTUT LA..KAKAKKAKAKAKKAKA...
mmg larik la pastu en asbeen kaakakka....

bangun pagi pon sama menonggeng ja..pening punyer pasai..mmmmm....dah siap2 cun2 bagai....keluar umah jaa..pening..mmmm..sampai la sekarang ni...mmmm....



p/s : aku pon pening nape aku pening..alahai...

8 ulasan:

~diAhOntHeblOg~ berkata...

ala..ciannye..penin lalat tol..taip pon sepah2 dah ni..ape ni..aku pn penin gak..hahahha

IntaNBerliaN berkata...

hemm hemm.. period dah terlewat dtg ke blm?..hihii

kalu sue ada good news... inform tau... nak ambik aura... muahahahahahaaaa

Cute Mum berkata...

sabar sue..
uyun sekarang letih yang amat sangat..
rasa nak tido jer..
semalam pergi billion nampak tilam untuk kerusi tue..
siap cakap ngan aima nak belilah satu letak kat ofis..
senang nak tido.. taklah sakit badan baring atas lantai nie..
huhu..

eima berkata...

aku doakan ko berjaya .....

Cik Rose Cute berkata...

angin banyak kot..naik dekat kepala..tue yg pening tue hihihi

Falsya berkata...

kesian falsya dr..peling xsuke pening kepala..gie la check sue..tp bgs la suruh hubby pegang perut pastu terkentot..kelakar..hahaha..

eB ezrin berkata...

takot ar tgk gambor last tuh. hu3

aanie berkata...

adoi, kelakar la sue ni...sian akob...
harap2 la pening ada isi kan..