Yang DiSaYAngi

Selasa, 17 Januari 2012

Sedey...nak nagis jaaa...CAMNO ni...mmmmm

Agak2 ada tak yang tau pasai 

Rentetan dari itu, aku masih ting tong..td G alamanda pon malas jaa jalan..tp hati nak G...rasa macam nak cepat jaa nak sampai tempat yang di tuju itu...mmmmm.....

ape pendapat korang...
 SAmar2 je yang sebelah itu...di ambil kira kee....tapi aku rasa ENTAH....
mmmmm....
tapi yang smar2 nampak jugak..tp tak terang jaa.....mmmmmmm

tu yang tak mo try tu...tp member  yang suruh..aku bgtau dier...sedey jaa muka dier..mmmmm


alahai..nak nagis jaaa....

APA PENDAPAT KORANG????????????



p/s : kepala still ting tong N khayal saja..mmmmmm...mood sedey...

16 ulasan:

Nigina berkata...

rilek rileks la... ko jangan harap sangat...kekadang benda yang kita harap tu susah nak dapat... ko buat jer macam aku... ada adalah.. kalau takda takdalah... ko presure fikiran ko tu lagi susah nak dpt...

Momma Haida berkata...

wah nak dekat la tu sue..
rasenye boley kot diterima.. tunggu next checking hihihi

Cute Mum berkata...

sue dah lewat peroid berapa hari?
uyun masa 1st pregnant pon lebih kurang camnie..
lepas beberapa hari g check kat doktor, nampak clear..
tak nak bagi harapan takut sue sedih..
tapi cubalah try g jumpa doktor..
mana tau positif..

Nana berkata...

konfem ni wlpon samar2

~diAhOntHeblOg~ berkata...

meh doa2..amin2 mintak2 ade lah...

eima berkata...

cam aku dulu dah lewat 2 bulan br check .... hehehe

tp klu tak period je aku tau yg aku ade isi....


anyway tahniah awal2 la ek ....

Alycia berkata...

ohhh, kalau +ve alhamdulilah.. rezeki ;)

sen dot berkata...

sue..betulha tu..aku pun camtu dulu....ehee..

IntaNBerliaN berkata...

sue.. g jumpa dok la.. suh doktor lak check... saya doakan positif la.. nak ambik aura ni..hihii

ibuhebat berkata...

positif tu.. cuma mungkin kandungan tak berapa kuat.. that's y dia samar2 jer. jaga diri, jgn lasak2. jumpa doktor utk dapatkan nasihat sewajarnya k.. take care!

Jemput ke blog akak http://hebatkan.blogspot.com :)

LYAfrina berkata...

huhu.klo ada rezeki x kemana yer.. apa kata trus ke klinik..try scan utk confirm.. atau msh tlalu awal usia..tu y kurang jelas..apa2 pon..semuanya rezeki drpNya.. insyallah... segala aturan tuhan adalah y tbaik..

Tanpa Nama berkata...

aku rasa betul laa...ape yang ko idamkan moga ada rezeki yer..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

usaha lagi kalo takde rejeki,
lipatgandakan usaha tu.. hahahah...

tp beb, semalam pun opismate ngetest kat opis, dabel line yu,
konpommmmm..
tp die nanges, cuak!
2nd baby pra-matang...

tp frankly speaking, ai pun tingin wooooo.. =)

fieda berkata...

insyaallah ada tu...sekali lagi test mintak2 la clear..yeyey...syawal nk dapat adik..:)

IntaNBerliaN berkata...

sue, dah g jupe doc lum.. xcited nak tahu ni..hihii

IntaNBerliaN berkata...

MasyaAllah.. serius bila sy bc komen sue tadi.. mmg buat saya meremang bulu roma sampai bergenang airmata... rasa nak nangis... huwaaaaaaaaaaaaaaaaa......

alhamdulillah... syukur pada Tuhan, akhirnya azam sue thn ni dah tercapai... saya nak jugak!!!... smlm sy br tahu kak izan ishak prgnant.. hari ni sue pulak... huwaaaaaaaaaa... bertambah2 rasa semangat nak prgnant ni...

moga lps ni saya ikut jejak sue pulak... nanti ank kita, 2 2 org sebaya... cewahhhh... sempat lg berangan...

Nak kene keje kuat lg nampaknya saya pasni... muahahahhahhahahhaha... pe2 pun, sue take care tau.. kalau ikut perkiraan dah brp minggu?

p/s : komen yg sue tulis td tu nak sy publish or tak?.. tkt nanti org lain bc pulak, dahy terbongkar rahsia... cewahhh..hehee..

xpala, sbg mghormati sue, sy publish slps sue umum dkt semua lah :-)